• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.



    Naam:
    Leeftijd:
    Hoe ben je op school:
    Uiterlijk:
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave:
    Extra's:
    Hobby's:
    Waar ben je op uit:



    Het liefst hou ik de aantallen gelijk, dus even veel jongens als meisjes. Als je een dubbelrol neemt dus ook een jongen en een meisje nemen, tenzij iemand twee jongens neemt en de ander twee meisjes maar regel dit wel van te voren als je dat wil.

    Deze heb ik van een andere site geplukt (hij is van mij, ben op 3 sites rpg mod) Dus het kan wat vaag zijn. Vragen mag je gewoon stellen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    er zijn nog meer jongens gereserveerd :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke daar heb ik niet op gelet:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sorry voor de late reactie, maar school roept c; Nu heb ik wel even tijd.

    Naam: Kick Mason Faridonn.
    Leeftijd: 17.
    Hoe ben je op school: Kick is een gewone leerling. Niet opvallend maar ook niet onzichtbaar. Kick heeft nog nooit een onvoldoende gehaald en is de beste vriend van de leraren. Tegen mede-leerlingen kan hij echter heel gemeen zijn en van zijn populariteit maakt hij dan ook goed gebruik. Kick spijbelt (bijna) nooit.
    Uiterlijk:

    , Kick heeft donker bruine haren en fel blauwe ogen. Hij draagt meestal een pet of een muts. Kicks moeder is Italiaans en zijn vader Amerikaans. Kick heeft een normaal postuur.
    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave: Kick heeft stemmetjes in zijn hoofd die hem alles over de persoon tegenover hem vertellen. Geen gedachte's maar wel gevoelens, hun verleden of toekomst. Kick kan die stemmetjes niet beïnvloeden, ze zijn er wanneer zij er willen zijn. Door zijn gave heeft hij vreselijk veel mensen kennis.
    Extra's: Kick houdt van muziek maken. het liefst zo hard mogelijk want muziek maken is het enige wat de stemmetjes kan stoppen wanneer hij het wil. Kick heeft ook een broertje van 7 die hij met zijn hele leven beschermt, niemand is belangrijker dan zijn broertje.
    Hobby's: Muziek luisteren/maken, schrijven (liedjes), zwemmen, lange strand wandelingen, reizen (het liefst naar Aziatische landen en koken.
    Waar ben je op uit: Hij wil zijn stemmetjes kwijt, weg, voor altijd. Hij zou zich zelfs door zijn kop schieten om er van af te komen. Soms denkt hij in sommige stemmetjes mensen die hij kent te herkennen, meestal zijn die dan zijn slachtoffer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    willen de mensen die hebben gereserveerd vóór 20 januari hebben aangemaakt, anders gaan we gewoon beginnen met wie we hebben.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Moeten we beginnen?

    EDIT:
    Lol, ik heb tot nu toe één RPG gespeeld (afgezien van deze) en daar posten we gewoon in hetzelfde topic, maar hier dus niet, sorry ^^

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:34 ]

    je moet bij het speeltopic beginnen. en je moet alleen voor jezelf praten, ik vind het niet erg maar veel mensen zijn er tegen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hier posten:
    klikje
    en kijk een beetje naar onze stijl, voor een korte samenvatting, ik poster er daar eentje.
    (url is beetje raar, gewoon nog een x op de 1 klikken dan doet ie het, als ieh et niet deed.)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    shewerewolf schreef:
    ... en je moet alleen voor jezelf praten, ik vind het niet erg maar veel mensen zijn er tegen...


    Jha, weet ik, maar ik ben altijd daar al heel voorzichtig mee en iedereen vind het oké altijd, dus nu dacht ik dat het wel oké zou zijn. Ik verwijder het wel. ^^

    Naam:Elizabeth Moon
    Leeftijd:17 jaar
    Hoe ben je op school: Rustig & populaire
    Uiterlijk:


    Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave:na school is ze meer zichzelf dus is ze wat drukker maar ze let ook meer op de groep zodat er niets kan gebeuren maar dat komt door dingen uit haar verleden
    Extra's: haar verleden is niet echt super gewwest daarom woont ze nu ook niet meer thuis
    Hobby's: lol trappen
    Waar ben je op uit: wraak op haar familie


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    had al aangemeld maar goed :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel