• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Voor ik het weet ligt ze voor me op de grond. Ik zak meteen op mijn knieen en geef haar een lichte tik op haar wangen.
    "Charlie? Charlie?" zeg ik met bevende stem, en de tranen lopen nog steeds over mijn wangen.
    Verdomme, dit is allemaal mijn schuld. Ik graaf in mijn geheugen wat je op zulke momenten moet doen, en merk dat haar ademhaling nog normaal is, dus draai ik haar op haar zij.
    "Het spijt me, Charlie," fluister ik en ik merk hoe een traan op haar wang valt, die ik voorzichtig wegveeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Ik negeer Lilly en loop naar Michael en Pablo. Lachend kijk ik naar Pablo's kaarten.
    "Als je het slim speelt win je nu wel." zeg ik lachend.
    Pablo kijkt me met een vreemd hoofd aan.
    "Kijk als je die inruilt." ik wijs haar de harten 3.
    "Dan heb je fantastische kaarten."
    Pablo kijkt me niet begrijpend aan. Michael schiet in de lach.

    Pablo
    "Ik snap er helemaal niets meer van." zeg ik een beetje hulpeloos tegen de lachende Michael en Donna.
    Ik volg Donna's instructie op en ruil mijn kaart in.
    "Nu?" vraag ik aan Donna.
    "Doe precies wat ik zeg." zegt ze tegen mij.
    Donna komt bij mij op schoot zitten en geeft me instructies. Michael kijkt me serieus aan. Hij gooit zijn kaarten neer. Ik volg zijn voorbeeld.
    "Gewonnen!" roep ik blij en ik geef Donna een kus op haar wang.
    Michael volgt mijn voorbeeld en geeft Donna ook een kus.
    "De volgende keer moet je mij helpen!" zegt hij lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    Ik zie Charlotte wit worden als Mary iets zegt. Charlotte valt op de grond. Het lijkt wel in slow motion te gebeuren. Ik schiet op Charlotte af.
    "Ga weg! Of haar iets nat!" roep ik nijdig naar Mary.
    Ik ontverm me over Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hahah lekker droog, zitten kaarten terwijl Charlie flauwvalt :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kyle Said something to Irial. ;)]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Zullen we iets zingen?" vraagt Kyle zachtjes in mijn oor.
    Ik ga aan mijn drumstel zitten en maak een geweertje van mijn vingers dat ik op Kyle richt. Ik sla met mijn voet tegen de drum waardoor er net een geweerschot lijkt af te gaan. Lachend begin ik Man down te spelen.

    Charlotte

    Ik voel mijn lichaam bewegen terwijl ik het zelf niet in de hand heb. Dan hoor ik Mary's stem maar de woorden klinken niet juist. Plots hoor ik iemand schreeuwen. Ik schud mijn hoofd maar weet dat het nauwelijks merkbaar moet zijn. Ik blijf rustig liggen tot het lokaal weer in beeld komt. Ik zie Michael's en Mary's gezicht en voel me iets beter.
    "Auw," zeg ik hees terwijl ik met bevende hand naar mijn hoofd grijp. Ik schrik wanneer er bloed aan mijn vingers hangt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Nadat Irial deed of hij me neer schoot liet ik me met mijn handen op mijn borstkast in de zitzakken vallen, direct daarop begind Irial Man down te zingen, ik kijk op en lach, waarna ik meezing met het lied.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly [back]
    Ik zag hoe donna weg liep. 'DOnna we waren aan het praten en ik wou nog iets vragen' zeg ik een beetje bozig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik word half weggeduwd door Michael.
    "Ga het zelf halen, ik heb amper dit lokaal kunnen vinden," snauw ik hem toe.
    Ik wil hem vanalles verwijten, maar hou me in.
    Dan zie ik Charlie bijkomen en kijk haar bezorgd aan. Ik neem mijn sjaal van de stoel en houd hem tegen de wonde op haar hoofd.
    "Gaat het?" fluister ik haar toe.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik lach naar Charlotte die langzaam haar ogen open doet. Er zit bloed aan haar hand. Serieus kijk ik naar haar hoofdwond.
    "Die moet gehecht worden." meld ik haar terwijl ik een coolpack op haar wond leg.
    "Blijf nog maar even liggen, dat is beter." Ik druk een kus op haar voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga even eten]

    Donna
    Ik draai me om naar Lilly.
    "Volgens mij was onze conversatie over en anders is hij nu over." zeg ik bitcherig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik had al gereageerd]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LIlly
    'Geen wonder dat je op de cheers na geen vriendinnen hebt ze zijn allemaal bang dat je hun kwetst ofzo' zeg ik boos en draai me boos om.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik huppel een soort van door de school, en knal ineens tegen Lily op, wiens gezicht op onweer staat. "Lillepil, was er?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [I'll fix it]

    Charlotte

    "Gaat het?" zegt Mary terwijl ze haar sjaal op de wonde legt.
    "Je- de- ugh," is het enige dat ik weet uit te brengen. Niet door de klap maar door wat ze gezegd had.
    Dan voel ik hoe de stof weg gehaald wordt en hoor ik Michael zeggen
    "Die moet gehecht worden."
    Er komt iets koel tegen mijn hoofd te liggen en uit reflex wil ik gaan rechtzitten. Dat lukt echter niet.
    "Blijf nog maar even liggen, dat is beter," zegt Michael waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukt.
    Ik neem zowel Mary's hand als die van Michael vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.