• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Als ik in het Glee-lokaal kom ga ik woedend, op een stoel zitten en ik schreeuw het uit, ''AAH!!'' schreeuw ik boos en ik trap nog een stoel omver. ''Jij ook hallo'' hoor ik meneer More zeggen.

    Mary

    Ik ga ergens tegen een muur staan en voel de tranen opkomen. Hier kan ik eeuwen blijven staan, ik heb geen flauw benul waar ik heen moet. Ik zucht en laat me langs de muur naar beneden zakken tot ik zit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Nouja, raar," ik weet het even niet uit te leggen "toen ik vertelde dat ik bij jou was geweest daarnet leek ze opeens van streek en wilde me niet aankijken waarna ze zich als een gek ging excuseren."
    Ik maak me oprecht zorgen om Mary en zucht even.

    Irial

    "Ow, wou het weten," zegt hij dan.
    "Raar ventje ben je," zeg ik terwijl ik grinnikend mijn hoofd schud. Ik vlei mezelf in de zitzak en kijk hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Als ik klaar ben met uitrazen kleed ik me om, ik loop de kleedkamer uit en zie ineens volgens mij Mary ofzo tegen de muur zitten. "Hoi." Zeg ik en kijk naar haar. "Is er iets?" Tuurlijk is er iets, anders zou ze niet huilen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "Wat!?" Zeg ik als Irial me aankijkt. Ik voel me ongemakkelijk worden onder zijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik leg op bed ik voel me echt klote. Dan bedenk ik me hoe kyle zig zou voelen. Ik ga Irial smsn die zal vast wel bij Kyle zijn. ''Hey hoe gaat het met jou? en Kyle, ik hoop goed. Ik lig thuis ziek op bed, maar ben er morgen denk ik weer'' sms ik en ik klik op verzenden.

    Mary

    "Is er iets?"
    Ik veeg meteen mijn tranen weg en sta recht.
    "Ehm, nee, het gaat wel. Ik weet alleen niet waar ik moet zijn..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Well, welke les heb je?" Vraag ik en bekijk haar. Ze is best knap, "Ik weet niet of ik me al voorgesteld har maar ik ben Isa."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Misschien vind ze het moeilijk dat wij iets hebben of dat ze jou moet delen?" zeg ik en ik zet haar op de grond in het Glee lokaal. "Het komt vast wel goed." stel ik haar gerust en ik geef haar een kus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Mary. En ik ben niet helemaal zeker, maar volgens mij was het iets van een gliep ding ofzo?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Eine Gliep ding, wass ist das?" Vraag ik in slecht duits en kijk haar aan. "Nog nooit van gehoord, wat voor les is het?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Iets met zingen en muziek ofzo? Ik weet niet meer hoe het heet."
    Ik zoek in mijn tas voor mijn zakdoek, en veeg de overgebleven tranen weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Gliep, Gle, Glei... Glee, Dat was het. Glee. Hier de gang uitlopen en dan rechts de tweede deur aan je linkerhand." Leg ik uit en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Wat!?" zegt Kyle plots zo raar dat ik me even gekrenkt voel. Ik weet niet waar ik moet kijken en ben dankbaar dat mijn mobiel afgaat.
    "Hey hoe gaat het met jou? en Kyle, ik hoop goed. Ik lig thuis ziek op bed, maar ben er morgen denk ik weer" lees ik van Aiden. Die jongen heeft een slechte timing.
    "Goed, al de hele dag gezellig bij Kyle, dus ben ook niet op school. Morgen komen wij ook. Veel beterschap!" stuur ik terug.

    Charlotte

    "Misschien vind ze het moeilijk dat wij iets hebben of dat ze jou moet delen?" stelt Michael voor.
    "Het komt vast wel goed," zegt hij voor ik iets kan zeggen en ik knik even. Ik voel me meteen een stuk beter wanneer ik zijn lippen op de mijne voel. Ik ga aan het raam zitten en begin zacht Dreams to dream te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Als je nou Aiden jaloers laat worden doe ik je wat! (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.