• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik snik even wanneer ze kwaad wegloopt. En ik heb haar nog niet eens alles verteld. Eigenlijk snap ik niet zo goed wat de bedoeling is van deze 'les', maar aangezien daarstraks leerlingen aan de piano zaten, sta ik recht en loop erheen.
    Ik hoop dat Charlie luistert, wanneer ik begin te spelen/zingen.


    [zo beeld ik me haar stem trouwens in]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 22:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Veeeeel liever dan lief," is zijn antwoord waarop hij me verliefd aankijkt. Ik hem in de ogen en druk mijn lippen voorzichtig op de mijne terwijl ik hem automatisch wat dichter trek.

    Charlotte

    Koppig zit ik door het raam te staren. Dan hoor ik plots Mary's stem. Het liedje dat ze zingt brengt opnieuw tranen in mijn ogen maar ik verbijt ze. Er lijkt iets in het lied te schuilen dat me niet duidelijk is en om me er niet op te hoeven concentreren begin ik er out here on my own doorheen te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik begin weer te huilen wanneer ik merk dat ze niet luistert, en in de laatste zin breekt mijn stem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial trekt me dichter naar zich toe, terwijl hij me kust, ik breek de kus af en kijk hem aan. "Hebben we nu iets?" Vraag ik en kijk hem recht aan. Weer klopt mijn hart als een bezetene.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik hoor haar stem kraken en zing iets harder om de boodschap beter te laten overkomen. Bezorgd kijk ik haar aan. De woorden vloeien automatisch uit mijn mond. Mensen die niet beter weten denken vast dat we een lesbisch koppel zijn. Ik grinnik even en veeg mijn tranen weg.

    Irial

    Wat een stomme vraag?
    "Nee Kyle, ik heb je zomaar gekust," zeg ik sarcastisch. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem vragend aan. Dan rol ik met mijn ogen en zeg
    "Als jij van mij bent, ben ik van jou."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Wanneer mijn liedje gedaan is spring ik recht en huilend ga ik haar knuffelen.
    "Het spijt me."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen, morgenmiddag post ik nog snel iets]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    kyle

    Ik grinnik even om zijn sarcastische antwoord. "Ik hou ook van jou." Zeg ik en knuffel hem weer. "Als jij van mij bent, ben ik van jou." Zegt hij, ik voel me heel gelukkig nu en laat dat merken ook. "Hoe zit het met op school, wil je het secret houden of open?" Vraag ik en duw me weer recht zodat ik zijn gezicht kan zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (yo rond hoelaat is dat?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (na ik ga ook slapen, 7:30 eruit Xxx tot morgen avond misschien, heb school tot 4 uur en darnaa meteen sporteb. :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Mary vliegt me huilend om de hals.
    "Het spijt me."
    Ik trek haar tegen me aan en streel troostend door haar haren.
    "Geen geheimen meer, alsjeblieft," smeek ik zacht.
    Ik sleur haar mee naar een hoekje van de klas en ga op de grond zitten. Als ze naast me zit vertel ik haar alles. Ik vertel haar over de O'Malleys en wat er zich afspeelt ten huize Grey. Met veel moeite stroop ik mijn mouwen op en toon haar de blauwe plekken.

    Irial

    "Hoe zit het met op school, wil je het secret houden of open?" vraagt hij terwijl hij me aankijkt. Ik was al bang voor deze vraag.
    "Ik denk dat we beter even kijken hoe het gaat voor we het van de daken schreeuwen," zeg ik zacht "en zeker als je bij de Cheers wilt lijkt het me voorlopig geen goed idee het te vertellen. Niet dat ik me voor je schaam," verzeker ik hem. Om mijn woorden kracht bij te zetten druk ik mijn lippen zacht op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik kijk om me heen. Het is rustig voor een Glee club. Charlotte en Mary zitten in een hoekje in het lokaal. Pablo en Michael zijn aan het kaarten en verder iedereen doet zijn eigen ding. Ik sta op en loop naar de piano en zet een liedje in. Zachtjes begin ik te zingen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 13:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ze zitten niet op de gang, ze zitten in een hoekje van het lokaal :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [veranderd ;')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Vol ongeloof luister ik naar haar verhaal en ik laat mijn vingers even voorzichtig over de plekken glijden.
    "Dit is... verschrikkelijk..."
    Ik denk even na.
    "Je komt bij mij wonen. Ik kan je daar niet laten," zeg ik resoluut.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.