• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'donna ik wou met haar praten maar ach donna is eigenwijs' snauwde ik chagerijnig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik heb zoveel plezier op mijn drum dat ik na Man down meteen overschakel op een ander liedje. Dit keer speel ik Magic.
    Ondertussen wiebel ik even met mijn wenkbrauwen naar Kyle en trek een knipoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Bezorgd houd ik haar hand met mijn twee handen vast. Hoe graag zou ik nu niet hebben dat die kerel gewoon opdondert, en ik er voor haar kan zijn, zoals het hoort, zoals haar beste vriendin hoort te doen. Ik leg de sjaal op de stoel en kijk haar weer aan. Ik wil haar geen seconde uit het oog verliezen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Ja, I know. Maar ik meot nu aardig blijven doen tegen d'r" Zeg ik en kijk Lilly aan, "Hoe was Glee club?" Vraag ik geintreseerd om haar wat as te leiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'Is nog half bezig maarja ik kan haar nu niet meer uitstaan. Dus ik heb even de waarheid tegen haar gezegd' riep ik boos naar isa terwij lik heen en weer liep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik kijk naar Irial die ineens overschakelt naar Magic, ik val de tweede stem in, en maak een rondje en kijk vrolijk naar Irial. En knipoog terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    "Kalmeer even, een rustig mens weet wat hij doet, een geirriteert of boos mens niet." Zeg ik en pak Lilly vast. "Haal diep adem en ga even zitten." Zeg ik en glimlach even naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    'Ik argh' riep ik gefrustreerd. Waarom was donna zo mega lomp en zag ze gewoon dat niet in. Ik bewoog op mijn tenen op en neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik duw Lilly naar beneden totdat ze zit. "Trek je toch niks van haar aan." ZEg ik en ga naast haar zitten. "Laat me een een lach zien." Zeg ik en pieuw een keer in haar zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'Ik kan haar verdomme niet uitstaan en ze zit me steeds uittelokoken' siste ik naar Isa. Ik liet even snel een neplachje zien aan haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Ik weet hoe het is als mensen je uitlokken. Nergeer haar gewoon, dat iwerkt het beste. Praat alleen tegen haar als het echt nodig is." Zeg ik en kijk naar haar neplachje. "Ik zei echt lachen, dat is niet echt!" Zeg ik en pieuw haar nog maals in haar zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet eten ben er strax weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Wanneer ook dit liedje uit is sta ik op en ga bij Kyle staan. Ik steek mijn drumstokken in zijn broekzak, ga tegen hem aan staan waarbij ik mijn hand op zijn onderrug leg, druk mijn lippen op de zijne en fluister dan droogjes
    "Zijn dat drumstokken in je broek of ben je gewoon blij me te zien?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik grinik kort. 'Nou dan is dat mijn missie die mislukt' ik porde isa in haar zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga eten en daarna moet ik gaan dansen, dus het zal half 9 zijn dat ik terug online ben, als ik nog online kom.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.