• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik zie wat Isa bedoelt en ik doe het zelfde. ''Goedzo meid goed gedaan! Go Lilly! whoooeee'' bulder ik door de zaal. Ik zie dat ik word aangestaard maar het boeit me niks.

    Irial

    Ik haal mijn hand van zijn buik weg maar laat mijn lippen waar ze zijn. Voorzichtig kus ik hem iets harder.
    "Beter?" vraag ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'Ging wel lekker Char vaker doen!' riep ik lachend naar haar. Ik keek even naar de jurry en liep naar de rest. 'hahahha stop maar meiden' grinikte ik.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Oh komop, Mary, ik probeer gewoon wat plezier te maken," zeg ik terwijl ik mijn lichaam tegen het hare aandruk. Dan besef ik dat ik haar inderdaad zomaar achtergelaten heb. Ik leg mijn hand op haar wang en zeg serieus
    "Maar het spijt me wel dat ik je alleen gelaten heb."
    Dan hoor ik Lilly roepen
    "Ging lekker Char!"
    Ik draai me om en knipoog even naar haar.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ja donna]:P:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Nogsteeds voel ik opwinding en merk dat er vanalles gebeurd. Al zoenen we alleen maar. "Ir." Zeg ik maar hij zoent me door. Ik weet nu niet wat ik moet doen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik sla mijn ogen neer. Plezier maken. Ja, heel fijn.
    "Maar het spijt me wel dat ik je alleen gelaten heb."
    Ik kijk haar aan.
    "Wat was er zo belangrijk?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    'welke stijlen ken je allemaal'vroeg ik lachend en dacht aan vanochtend. om haar te plagen liep ik op mijn tenen strekte mijn been naast mijn hoofd en draaide een pirouette

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (doeg)morgen shool](huil)(huil)(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ja ik ook (huil)(huil) xD]

    [] maar ik blijf wel xD]

    [Me 2, ik vind school eerlijk gezegt wel leuk. :$ De pauzes dan, oke oke en zommige lessen. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Oke, we zijn klaar." meld ik de meiden. "Wij gaan even in overleg."
    Ik kijk naar Jodie en Estelle maar die zijn druk in gesprek met Pablo. Ik loop naar hem toe en geef het een klapzoen op mijn wang.
    "Heb je het gezien?" vraag ik met een grote glimlach.
    "Helemaal" antwoord hij.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:44 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ ik vind school gewoon leuk opzig, alleen sommige vakken xD. Whaat?! denken jullie xD

    [Isabelle is al geweest lieverd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.