• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dan ben ik om half 9 al weg. veel lplezier. en eetste wat dans je]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Zacht leg ik Charlotte weer neer. Ik kijk geirriteerd naar Mary. Het is haar schuld dat Char hier nu ligt.
    "Het komt goed." fluister ik.
    "We gaan het zo laten hechten. Je voelt het niet met verdoving, weet ik uit ervaring." stel ik haar gerust terwijl ik het litteken op mijn kin laat zien.
    Ik wrijf zachtjes over haar wang en druk een kus op haar mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    Nadat Isa vertrok gin gik op een stoel zitten. Chagerijnig staarde ik naar vooren. Isa kon het wel zeggen maar makkelijker gezegd dan gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hoe weet die dat? :W]


    Mary

    Ik spring recht en grabbel mijn tas vast.
    "Los het maar op, meneer de verpleegster," snauw ik hem toe en zo snel ik kan loop ik naar buiten. Ik zoek het plekje waar ik daarstraks ook zat en zet me weer op de grond, nadat ik mijn tas vol frustratie heb neergesmeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Helderziend!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Personages zijn niet alwetend .________.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [dat is paranormaal begaafd. dit betekend iets wat door de wetenschap niet kan bewezen worden volgens mijn lvbdocent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss. kan donswol op lil reageeren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik grinnik. "Jij spoort echt niet hé." Zeg ik lachend en doe mijn armen om zijn nek. Ik geef hem een kusje en bijt dan zachtjes in zijn onderlip, dan trek ik terug en kijk hem met een stoute blik aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lovingly schreef:
    [Personages zijn niet alwetend .________.]

    [Dat weet ik. Michael had gewoon gezien dat Mary iets zei waarvan Char heel erg schrok en toen flauwviel, logisch toch?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hij was net aant spelen? It doesn't make sense.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Ik loop naar Lilly toe.
    "Waar wil je zo graag over praten?" vraag ik aan haar niet eens zo onvriendelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lovingly schreef:
    [Hij was net aant spelen? It doesn't make sense.]

    [Als je alles nog een keer leest dan snap je het maar laten we inderdaad gewoon verder gaan. Ik ga even naar mijn andere laptop.]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:39 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hey guys, mag ik een samenvatting? =)]

    [Ik vind nog steeds dat je niet zo moet bitchen, want Charlotte kan gewoon onwel geworden zijn.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.