• mijn zusje is ziek, ze heeft nu al 2 x overgegeven. Weet iemand een paar tips zodat ze niet meer misselijk is?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    uhmm.. geen melk drinkenZ\? Idunno, sorry


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik heb ook echt tien keer overgegeven afgelopen weekend, emtsja, er hielp eigenlijk niet echt iets tegen behalve niks doen, niet eten, liggen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pilletjes nemen? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Szerelem schreef:
    mijn zusje is ziek, ze heeft nu al 2 x overgegeven. Weet iemand een paar tips zodat ze niet meer misselijk is?


    Kill her

    Serotonine antagonisten geven zoals granisetron! Jaja, ik heb gestudeerd voor mijn pillententamen morgen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kleine slokjes cola drinken, en langzaam inademen door de mond, en door de neus uitademen, terwijl ze rechtop zit. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gember werkt erg goed bij zee- en wagenziekte, het gaat een misselijk gevoel tegen. Probeer eens siroop ervan te maken of ting-ting-jahé snoepjes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waarom maak je een topic voor mij aan...


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Idunno, ik geef nooit over :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Water drinken en niet teveel zoetigheid eten.


    26 - 02 - '16

    Ah, ik had van die pilletjes tegen misselijkheid. Maar eigenlijk kun je er niet echt veel tegen doen, behalve niet te veel eten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    bedankt voor de tips! hebben jullie ze ook al eens uitgeprobeerd zodat ik zeker weet welke helpen? ze moet maar wachten tot morgen, vandaag kunnen we niks meer doen. Normaal gevenwe mensen die moeten overgeven water of thee en meelkoekjes. gewoon licht verteerbaar spul, maar we hebben niks in huis.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Chimaera schreef:
    Waarom maak je een topic voor mij aan...


    omdat jij ziek bent, en ik wou gewoon wat tips hebben zodat je weer snel beter wordt! mag dat dan niet? dat heet zusterliefde!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    (...)

    omdat jij ziek bent, en ik wou gewoon wat tips hebben zodat je weer snel beter wordt! mag dat dan niet? dat heet zusterliefde!


    Jij + aardig doen = onnatuurlijk


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cola. :')

    Chimaera schreef:
    (...)

    Jij + aardig doen = onnatuurlijk


    Lol, dat is precies het zelfde bij mij en mijn zusje. :W Beterschap, in elk geval.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.