• Wauw, wat een schitterende film zeg. *__*

    Zag hem een paar dagen geleden met mijn klas, en zelfs als je nog nooit in je leven een LotR-film hebt gezien, kun je in de ban raken van deze wereld. De film duurt echt 2 uur en drie kwartier ofzo, maar het leek alsof het maar een halfuurtje duurt omdat je van de ene amazing scene in de andere valt. T'is iedere cent waard, en als filmstudente heb ik ervan gesmuld. :9~ Ook van de acteur die Kili speelde trouwens, maar dat terzijde. (A)



    Hebben jullie hem al gezien of zijn jullie het van plan?


    ars moriendi

    Ik heb 4 jaar op die film zitten wachten (het is mijn favoriete boek), dus zodra die begon, begon ik met janken haha. Het was echt een geweldige film en morgen ga ik nog een keertje ^^
    Kili is inderdaad leuk, maar ik Fili is nog leuker hehe ;3


    Caution first, always.

    Ik moet hem nog zien, maar ik vind het wel jammer dat ze er een Trilogie van gaan maken.


    Ex astris, sciencia

    Meleth schreef:
    Ik heb 4 jaar op die film zitten wachten (het is mijn favoriete boek), dus zodra die begon, begon ik met janken haha. Het was echt een geweldige film en morgen ga ik nog een keertje ^^
    Kili is inderdaad leuk, maar ik Fili is nog leuker hehe ;3

    Fijn dat het dan zo'n goede film is geworden! Meestal zijn je verwachtingen zo hoog gespannen na een goed boek! Ik vind sowieso de hele cast leuk, maar toen die twee voor de deur stonden was ik wel even van: damn, dwarves, damn. :'D


    ars moriendi

    Mulford schreef:
    Ik moet hem nog zien, maar ik vind het wel jammer dat ze er een Trilogie van gaan maken.

    Wel ja? Ik vind het juist fijn dat ze the Hobbit zo uitgebreid gaan verfilmen, aangezien de uitgebreide magie en details uit de boeken van Tolkien zo in mijn ogen veel beter tot zijn recht komen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Fijn dat het dan zo'n goede film is geworden! Meestal zijn je verwachtingen zo hoog gespannen na een goed boek! Ik vind sowieso de hele cast leuk, maar toen die twee voor de deur stonden was ik wel even van: damn, dwarves, damn. :'D

    Ja, ik was zo zenuwachtig! Ik zat te trillen voor de film begon haha.
    Fili en Kili zijn echt :9~ Ik begon in de zomervakantie met voorbereidingen voor de film (en dat betekent dat ik wat van Aidan Turner en Dean O'Gorman's werk ging bekijken haha). Aidan is wel heel schattig in Being Human, maar Dean O'Gorman... Holy crap. Zijn accent is nog het beste ;D Die had hij alleen niet in de film :c Bofur is mijn favoriete Dwarf, though ;D


    Caution first, always.

    K heb hem gezien tijdens de première, om 00:12 op 12-12-12, ga er vanavond weer heen, vond het een zeer geslaagde film ^^

    Meleth schreef:
    (...)
    Ja, ik was zo zenuwachtig! Ik zat te trillen voor de film begon haha.
    Fili en Kili zijn echt :9~ Ik begon in de zomervakantie met voorbereidingen voor de film (en dat betekent dat ik wat van Aidan Turner en Dean O'Gorman's werk ging bekijken haha). Aidan is wel heel schattig in Being Human, maar Dean O'Gorman... Holy crap. Zijn accent is nog het beste ;D Die had hij alleen niet in de film :c Bofur is mijn favoriete Dwarf, though ;D

    Ik vind ze samen ook zo leuk! Echt onwijs goed gecast. Ze waren bijna te lekker om Dwarf te zijn, lololol. :'D Aaaight, Bofur mijn zijn awesome hat. :'D Martin Freeman speelde Bilbo trouwens echt perfect. En die scene met Gollum.. mijn god, fantastisch gewoon.


    ars moriendi

    Ik ben opgegroeid met LOTR en moet deze dus ook écht zien (: Wss ga ik volgende week.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fili schreef:
    K heb hem gezien tijdens de première, om 00:12 op 12-12-12, ga er vanavond weer heen, vond het een zeer geslaagde film ^^

    Aahw, sweet! Have fun! Liefde voor jou profiel btw. _O_

    @Endure: Veel van mijn klasgenoten vonden hem net zo goed of zelfs beter dan LotR, dus je gaat zeker niet teleurgesteld worden. (: Enjoy!


    ars moriendi

    Volgende week vrijdag ga ik met al m'n vrienden. CANT-WAAAIT :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Gezien! En waarschijnlijk ga'k nog een keertje, haha. Vond 't echt een prachtige film :Y) Thorin is sexy.


    "I shut my eyes in order to see.'

    In welke school studeer je? En hoe noemt jouw richting?

    Ben zelf ook filmstudente (;

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 14:57 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mithrandir schreef:
    Gezien! En waarschijnlijk ga'k nog een keertje, haha. Vond 't echt een prachtige film :Y) Thorin is sexy.

    Helemaal mee eens. :9~ Have fun!

    Cloudburst schreef:
    In welke school studeer je? En hoe noemt jouw richting?

    Ben zelf ook filmstudente (;

    Ohh tof! Ik zit op het HKU in Hilversum. Audio Visuele Media heet het officieel. (: En jij?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:00 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahw, sweet! Have fun! Liefde voor jou profiel btw. _O_

    @Endure: Veel van mijn klasgenoten vonden hem net zo goed of zelfs beter dan LotR, dus je gaat zeker niet teleurgesteld worden. (: Enjoy!


    Gotta love Fili ^^

    Ik heb die film ook met mijn klas gezien. Het is best een leuke film, maar niet mijn ding (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”