• Ik zoek dus One Direction stories!

    - Verhalen waarin met ABN word geschreven en met hoofdletters
    - De gesproken tekst tussen 1D en hoofdpersoon mag Engels zijn (aangezien het raar is om te lezen wat ze zeggen in het Nederlands, ik weet wel dat ze dan eigenlijk Engels praten maar toch)
    - A.u.b geen Larry Stylinson etc. stories (sorry voor diegene die zo'n story hebben)
    - Graag een beetje origineel verhaal en een beetje geloofwaardig

    Sorry van mijn "soort van eisen" maar stories die dit allemaal hebben, kan ik haast niet vinden

    Alvast heel hartelijk bedankt

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 16:54 ]


    Physics is awesome



    You don't like us
    But soon that's over
    Because I take you with me
    In my winter wonderland



    l Pacific and Food
    l December 2011
    l One Direction excist


    Welcome in my winter wonderland l Niall Horan

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:11 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, foutje:P

    Haha, het ziet er wel leuk uit. :')


    I can't even think straight.

    My life sucked until now || One Direction [16+].


    Je kan mijn verhaal misschien lezen? Ik ben al aardig ver, dus je kan een stuk doorlezen als je wilt ;)


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Haha, het ziet er wel leuk uit. :')


    En het trekt de aandacht!


    Physics is awesome

    Until the clock stops. || Harry Styles

    "The minute I heard my first love story, I started looking for you, not knowing how blind that was. Lovers don't finally meet somewhere. They're in each other all along."




    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Engels gesproken.
    -Kan 16+ bevatten.
    -Neem abo, ik meld af en toe.




    .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:50 ]

    Timeless love - Zayn Malik



    Heather gaat met haar beste vriendin Jessica voor een week naar Londen, omdat Jessica zeventien is geworden. Een week zonder zorgen en problemen, zonder te denken aan de ruzie’s die haar ouders constant hebben. De vakantie draait anders uit dan ze gedacht hadden. Door een vage gebeurtenis komen ze in contact met One Direction, hierdoor ontstaan veel problemen, en niet alleen Heather en Jessica hebben hiermee te maken…

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:55 ]

    Jeetje, ik keek even twee uurtje niet en ineens iets van 8 reactie's erbij! Jullie hebben me helemaal blij gemaakt


    Physics is awesome


    Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.




    Afbeelding aanklikbaar. Kijk maar of je het wat vindt ! (:


    LEGGO!


DEEL 1 - Locked with love:

Waiting for the solution.

Twee meisjes en vijf jongens raken opgesloten in een groot huis. Hoe zullen ze er ooit uit komen?



DEEL 2 - Moments of love:

Amelie en Stella gaan mee op tour met de jongens van One Direction.
Zal het deze keer zonder problemen gaan?

*klik hier om te lezen* (A)


dream, dare, fly!

Verder echt niemand?!

In ieder geval, iedereen die hier een verhaal heeft geplaatst of het nou je eigen was of niet.


Physics is awesome

Korte samenvatting: Niall is vier maanden spoorloos verdwenen op een tour en heeft zijn beste vriendin Mikayla daar niet over ingelicht, als hij terugkeert naar Mullingar is zij razend op hem en wil hem niet zien terwijl hij worstelt met zijn heftige gevoelens voor haar die zich steeds meer ontwikkelen. De tijd die hij heeft is kort, want over 6 dagen moet hij terug naar London.

Who will love you? Who will fight?
And who will fall far behind?


“Zayn often encourages me to go out with girls, but I always say that my princess is on her way.
I just have to wait for her.

      - Niall Horan



Mocht je geïnteresseerd zijn: Snowflakes || Niall Horan


He is my Hero and I'm his Heroine

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

*Nederlands verteld
*Engels gesproken
*elke dag minstens 1 deeltje
*One Direction bestaat

maybe you like it! (:


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

Ik heb er misschien 2 voor je ^^
Niall : http://www.quizlet.nl/stories/77149/stop-smiling-away-the-pain--niall-james-horan/
Liam: http://www.quizlet.nl/stories/78459/time-will-heal-our-souls--liam-james-payne/

Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne - 0.000
Jasmine Ella Smith
Ik stapte uit de taxi, sloeg de deur dicht en liep de begraafplaats op. Er hing een ongewoon aangename stilte. Alleen het grind onder mijn voeten, de wind tussen de bomen en het gezang van enkele vogels was te horen. Langzaam liep ik het pad af, op weg naar het graf dat in die 3 weken toch wel erg vertrouwd was geworden. Waarschijnlijk omdat ik hier elke dag te vinden was. Op mijn weg naar het graf bekeek ik enkele stenen, sommige waren oud andere nieuw, sommige waren groot en andere juist weer klein. Ik nam elke steen zorgvuldig in me op totdat ik bij die ene vertrouwde steen kwam. Ik knielde neer voor het graf en legde mijn hand op de koude steen. Er kwam een harde windvlaag en er ging een rilling door mijn hele lichaam. De tranen liepen ondertussen over mijn wangen. Even later vielen er enkele druppels zout water op de steen en vulde mijn zachte stem de stilte op. 'Ik mis je El. Ik wil dit niet voelen. Waarom voel ik dit nou net voor hem? Hij is van jou El en dat zal altijd zo blijven. Ik wil dit niet El, ik probeer het te stoppen maar het lukt me niet. Het spijt me zo', en mijn gesnik werd luider en ik zakte in. langzaam ging ik met mijn hand over de steen, Ellouise Cassandra Carter, stond erin gegrafeerd. Ik legde een witte roos op het graf, fluisterde 'ik hou van je Ellouise', stond langzaam op en liep weg terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen stroomden.


Give the love around and back around it goes.

Misschien is dít wel wat voor je (:

Let's Fuck | Zarry


You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

Hi,

From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain

I had to take you and make you mine
Take you and make you mine

Yes, he got me.
Yes, I love him.
But, than everything changed.





-One Direction bestaat
- Engels/Nederlands gesproken
-Abo is handig, ik waarschuw niet


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.