• pampadaadaam :

    een meisje zet haar foto's op haar eigen webpage [hyves/myspace/netlog soiets] het meisje is gelukkig en vergeet na een tijdje dat se de webpage heeft. op een dag krijgt ze van iemand een link naar een pagina met de vraag ''dat is toch jouwn Page?'' het meisje besluit om te kijken en ontdekt dat iemand al haar foto's heeft gestolen en zich voordoet als haar! maar wat als het meisje zelf wordt aangezien als de faker en de echte faker er met haar identiteit vandoor gaat?


    origineel ?
    doen/niet doen?


    We can only learn to love by loving.

    doen :D


    I see sunset in your eyes

    doen!


    I need you like a heart needs a beat

    doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen

    Duidelijk?????
    Laat je wat weten, als ie er is? Ben beniewd.


    everything you imagined, and more...

    doen
    wil je laten weten wanneer de eerste er is?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet doen, ik denk dat je daarmee niet een lang verhaal kan maken
    Als je dat wel kan: doen

    @Kathy;
    Je kunt er altijd nog een mini-serie van maken toch? :'D
    OT; Doen! :'d


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    @Kathy;
    Je kunt er altijd nog een mini-serie van maken toch? :'D
    OT; Doen! :'d
    Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Uhm... hoe leg je dat uit. Ik denk niet dat je er veel van kan maken meer een: Oh ik post foto's, volgende dag foto's gepikt+ruzie, daarna iedereen tegen echt iemand. Klaar.

    (...)Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Uhm... hoe leg je dat uit. Ik denk niet dat je er veel van kan maken meer een: Oh ik post foto's, volgende dag foto's gepikt+ruzie, daarna iedereen tegen echt iemand. Klaar.


    xP da was niet de bedoeling eigenlyk xP


    We can only learn to love by loving.