• Ik zou dus een quote op mijn slaapkamermuur maken, door van bladzijdes uit tijdschriften letters te knippen en het was enorm veel werk, maar het is echt heel leuk geworden!
    ''Dreams don't always hafe toe xist while the sun's down and your eyes are shut.
    Staat er een quote van Alex Gaskarth.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:11 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ziet er echt leuk uit!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je kan het wel niet zo goed lezen mits er verschillende kleuren inzitten. Ik zou trouwens geen geduld hebben omdat allemaal uit te knippen en op te hangen, want ik kan niet goed knippen en het zou zeker scheef hangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wow, awesome !
    *heeft ineens heel veel zin om dat ook te doen*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het idee is leuk, ook dat effect met het gebruik van tijdschriften, maar de tekst is nogal standaard.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eledhel schreef:
    Btw, ben jij toevallig heel goed in knippen of niet? Ik vroeg dus aan mijn ouders of dit mocht en had ze dit plaatje laten zien, zegt m'n moeder: 'Ja, maar jij kan niet knippen.' Dankje, mam >.<

    Hahaha nee hoor, ik heb gewoon op gevoel wat gekipt en het is uiteindelijk makkelijk en krijg je er een handigheid in. Bij de e knip je gewoon een ovaal/rondje uit en daar knip je het figuur in zegmaar. Maar je kan ook eerste letters uitprinten en die overtrekken op tijdschriften (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahaha nee hoor, ik heb gewoon op gevoel wat gekipt en het is uiteindelijk makkelijk en krijg je er een handigheid in. Bij de e knip je gewoon een ovaal/rondje uit en daar knip je het figuur in zegmaar. Maar je kan ook eerste letters uitprinten en die overtrekken op tijdschriften (:

    Okii, dan ga ik het ook eens proberen =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Okii, dan ga ik het ook eens proberen =]

    Succes! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is zo mooi!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vluuv schreef:
    Mooi! Leuk gedaan c:


    Caution first, always.

    Knap gedaan, me likes :3

    Wauw, dat vind ik echt sjiek en origineel gedaan.
    Mooi resultaat! :'D

    Ohh, het is nice geworden :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat is echt heel mooi!

    Vluuv schreef:
    Mooi! Leuk gedaan c:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jeetje, het ziet er echt super cool uit. Dat heb je echt heel leuk gedaan!:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.