• En weer een nieuwe schrijfwedstrijd. Doe mee, doe je best en misschien win je wel!

    Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. iheartniam
    02. Glucio

    Deelnemers:
    01. Nocturn
    03. Metaphor
    04. Junns
    05. Wandering
    06. Austen
    07. STALKERPANDA
    08. Anhysbys
    09. MissSharp
    11. Cupcakel
    12. Uks
    13. Bronte
    14. imlove
    15. Yowic
    16. SpringSun
    17. xBlackRosex
    18. LPayne
    19. ZAYNxBIEBER
    20. Minime
    21. Eventually
    22. Prim
    23. Adaph

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zal de mijne anders nu wel online zetten, ook al ben ik nog bezig. De mensen onderin de lijst moeten dus nog even een kwartier geduld hebben.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik lig eruit, dat weet ik nu al . Merendeels door mijn slechte schrijfstijl en een heel klein deel door mijn inspiratieloosheid, haha. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Beoordelingen ronde 1 Amber, voorlopig.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, okeei, daar zit ik dus bij. Ik sta nu bij noggeen een van de beoordelingen. Dan ga ik proberen vanavond nog online te komen, gewoon even voor een paar minuten om het te bekijken. Hopelijk lukt dat :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik moet er nog vier beoordelen, maar ik ga nu naar training dus die komen vanavond. Hopelijk heb ik die van Glucio dan ook binnen en kan ik de opdracht online zetten. (:


    Hope goes lost but never dies.

    gemiddelde = 7.3. Nu nog wachten op de andere beoordeling(:


    The universal language of art.

    Mijn gemiddelde ook een 7,3. Ben benieuwd naar de andere ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Opdracht 2.

    Kies nu nog geen nummer, je krijgt het toch niet omdat nog niet alle beoordelingen binnen zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    SORRY SORRY SORRY! Dag liep een beetje heel anders dan verwacht. We kregen een berichtje van de dokter dat er iets in mijn moeders borst is gevonden, maar er bestaat een hele grote kans dat het niks ernstigs is, omdat het een rond plekje is (geen vreemde uitlopers dus die op kanker wijzen gelukkig). Alleen natuurlijk allemaal wel erg geschrokken. Ga nu nog snel proberen het beoordelen af te krijgen. Nogmaals sorry!


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    SORRY SORRY SORRY! Dag liep een beetje heel anders dan verwacht. We kregen een berichtje van de dokter dat er iets in mijn moeders borst is gevonden, maar er bestaat een hele grote kans dat het niks ernstigs is, omdat het een rond plekje is (geen vreemde uitlopers dus die op kanker wijzen gelukkig). Alleen natuurlijk allemaal wel erg geschrokken. Ga nu nog snel proberen het beoordelen af te krijgen. Nogmaals sorry!


    Ah jakkes. Dat is wel even schrikken zeg. Mooi dat alles goed is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ah jakkes. Dat is wel even schrikken zeg. Mooi dat alles goed is.


    Ja, nou ja, ze gaan het dinsdag nog allemaal onderzoeken, maar de kans dat het dodelijk is, is echt heeeeel klein.


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    SORRY SORRY SORRY! Dag liep een beetje heel anders dan verwacht. We kregen een berichtje van de dokter dat er iets in mijn moeders borst is gevonden, maar er bestaat een hele grote kans dat het niks ernstigs is, omdat het een rond plekje is (geen vreemde uitlopers dus die op kanker wijzen gelukkig). Alleen natuurlijk allemaal wel erg geschrokken. Ga nu nog snel proberen het beoordelen af te krijgen. Nogmaals sorry!

    Wat naar. ;s


    comfort in c h a o s

    Glucio schreef:
    SORRY SORRY SORRY! Dag liep een beetje heel anders dan verwacht. We kregen een berichtje van de dokter dat er iets in mijn moeders borst is gevonden, maar er bestaat een hele grote kans dat het niks ernstigs is, omdat het een rond plekje is (geen vreemde uitlopers dus die op kanker wijzen gelukkig). Alleen natuurlijk allemaal wel erg geschrokken. Ga nu nog snel proberen het beoordelen af te krijgen. Nogmaals sorry!


    Aww maakt niks uit toch, dat je dan wat later bent met beoordelen?
    Sterkte, hopelijk is het niks ergs!


    The universal language of art.

    Ah damn ik ben echt blij met mijn punten! En ik heb het al gezegd bij de beoordeling zelf, maar ik zal dus op de interpunctie letten. (bloos)
    En @Glucio: God, dat moet echt even schrikken geweest zijn. Gelukkig dat het geen kanker/niet dodelijk is!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 19:46 ]

    Een 9.3 binnen!


    Sorry, maar ik ben gewoon echt blij ermee. :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I can't even think straight.