• Wat is de slechtste animé die je ooit gezien hebt, want ik ben er nogal nieuwsgierig naar. :Y)
    Zo weet ik wat ik absoluut niet moet kijken. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    gewoon het hele anime gebeuren is vind jij slegt.

    ik vond tokyo mew mew wel leuk maar t is.. een beetje kinderachtig


    Hahahaha tokyo mew mew ~!! eerste animé ooit gezien; ik ken die hele intro uit mijn hoofd ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Hahahaha tokyo mew mew ~!! eerste animé ooit gezien; ik ken die hele intro uit mijn hoofd ^.^

    dat was ook mijn eerste haha! :'D
    oke op pokemon enzo na, maar dat kwam gewoon op tv :3
    ik blijf de opening leuk vinden (van de japanse versie dan)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik probeer slechte anime altijd een beetje te ontwijken, maar deze vond ik toch wel vreselijk standaard en dom en oppervlakkig en ik kan niet tegen. :'D

    - Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (harem, één meisje met zes jongens, en dat meisje is zo.. meisjesachtig, ze moet zich niet zo aanstellen)
    - Special A (oppervlakkig, lijkt heel erg op Kaichou wa Maid-sama! maar hij was gewoon niet leuk)
    - Guilty Crown (die is nu aan de gang, maar ik erger me dood aan de hoofdpersoon, maar ik ga 'm toch gewoon afkijken, omdat ik nu al op aflevering 11 zit van de 22 :Y))

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:47 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ik probeer slechte anime altijd een beetje te ontwijken, maar deze vond ik toch wel vreselijk standaard en dom en oppervlakkig en ik kan niet tegen. :'D

    - Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (harem, één meisje met zes jongens, en dat meisje is zo.. meisjesachtig, ze moet zich niet zo aanstellen)
    - Special A (oppervlakkig, lijkt heel erg op Kaichou wa Maid-sama! maar hij was gewoon niet leuk)
    - Guilty Crown (die is nu aan de gang, maar ik erger me dood aan de hoofdpersoon, maar ik ga 'm toch gewoon afkijken, omdat ik nu al op aflevering 11 zit van de 22 :Y))


    Ik vind Guilty Crown eigenlijk wel goed...

    Ik heb al wel enkele anime gezien die ik niet echt goed vond, maar dat waren de eerste anime waarnaar ik keek (als je al die anime die ze op tv spelen niet meetelt), zoals Happiness!, Shuffle!, Strawberry Panic en The Melancholy of Haruhi Suzumiya.
    Wel, Strawberry Panic viel nog wel mee, maar de andere vond ik slecht.
    Waarschijnlijk omdat ik meer van actie en horror hou, ik heb het niet echt voor romantiek (behalve shounen ai en soms wel eens shoujo ai).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik had echt niets met High school of the death D:


    Let it come and let it be

    Mayfly schreef:
    Ik probeer slechte anime altijd een beetje te ontwijken, maar deze vond ik toch wel vreselijk standaard en dom en oppervlakkig en ik kan niet tegen. :'D

    - Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (harem, één meisje met zes jongens, en dat meisje is zo.. meisjesachtig, ze moet zich niet zo aanstellen)
    - Special A (oppervlakkig, lijkt heel erg op Kaichou wa Maid-sama! maar hij was gewoon niet leuk)
    - Guilty Crown (die is nu aan de gang, maar ik erger me dood aan de hoofdpersoon, maar ik ga 'm toch gewoon afkijken, omdat ik nu al op aflevering 11 zit van de 22 :Y))


    Ik vond special A wel super leuk; alleen je moest echt wennen aan die lange benen ;3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik vond special A wel super leuk; alleen je moest echt wennen aan die lange benen ;3


    Ja, weet je, op zich zijn ze niet vreselijk, maar ze zijn gewoon minder vergeleken met andere anime die ik heb gezien. En ja, die lange benen kan ik me nog herinneren, haha. :'D


    wth.

    tot nu toe vind ik sasameki koto (wispered words) het slechtst. Het begon misschien enigszins boeiend, maar het is gewoon niet een leuke serie, en het einde is ronduit slecht.

    MeSwag schreef:
    Gewoon het hele Anime gebeuren is slegt.


    *Het hele Anime gebeuren vind ik slecht.
    OT: Vampire Karin -ofzo- vond ik niet echt geweldig. ;D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    School Days x'3