• Hallo mensenn,
    vanaf NU kun je je inschrijven voor de schrijfwedstrijd van mij, ZAYNxBIEBER. Lees eerst dit voor je beslist of je mee wilt doen:

    - er doen 18 mensen mee en er zijn 6 rondes. Elke ronde vallen er 3 mensen af en de laatste ronde is de finale, waarin een van alle deelnemers dus wint.

    - bij elke ronde hoort natuurlijk een speciale opdracht. Die opdracht plaats ik hieronder, maar ook in de bijbehordende story(zoek: Schrijfwedstrijd ZAYNxBIEBER.)

    - De bedoeling is dat iedere deelnemer een story aanmaakt die hij/zij noemt: Schrijfwedstrijd ZAYNxBIEBER. Dat moet precies zo, om verwarring met andere wedstrijden te voorkomen. Elke opdracht post je in je eigen story, je laat het mij weten als je opdracht klaar is, en dan lees ik het.

    De prijs stelt niet veel voor, maar toch:
    - natuurlijk win je de eeuwige roem..
    - 1e plaats krijgt: 3 shoutouts.(NIET in de spotlight, gwn via story/quiz/gastenboeken)
    - 2e plaats krijgt: 2 shoutouts.
    - 3e plaats krijgt: 1 shoutout.

    Wanneer je je shoutout wilt gebruiken moet je even laten weten.

    Juryleden:
    01. ZAYNxBIEBER
    02. LIAMxLERMAN
    deelnemers:
    01.
    02.
    03.
    04.
    05.
    06.
    07.
    08.
    09.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 8:05 ]


    The universal language of art.

    Heb je toestemming?

    Je hebt geen toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen en je staat ook niet op de wachtlijst, er gaat een bericht naar een mod en dit topic zal gesloten wordn. Je kan niet zomaar op eigen houtje een wedstrijd beginnen

    > Slotje met als reden wat Hel zegt.