• net als myspace en hyves..
    Er komen steeds jongere mensen en saaiere topics..
    Over paarden en one direction en.. opegeten opa's (cat)
    en das mijn mening (cat)(cat)
    dus als ik er helemaal naast zit, tja, idc.
    :Y)

    ja best wel maar kun je me die link geven van die opgegeten opa??
    :Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik deel je mening, Quizlet is saai geworden.


    Ex astris, sciencia

    Sorry over het topic van de opgegeten opa. Maarja, waar zou je dan wel graag topics over willen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    de link
    en idd, maar ik vind Q wel leuker dan social media als hyves of myspace


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirth schreef:
    Sorry over het topic van de opgegeten opa. Maarja, waar zou je dan wel graag topics over willen?


    Opgegeten oma's en rebelsheid en doodslag en weetikveel, waar de fuck is de stelling van de dag heen :'D

    Dit is een voorbeeld van een saai topic.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Idc about the topics; ik troll ze er toch wel uit, maar over de jongere mensen heb je gelijk. Elk jaar lijkt hun intelligentie achteruit te gaan. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Idc about the topics; ik troll ze er toch wel uit, maar over de jongere mensen heb je gelijk. Elk jaar lijkt hun intelligentie achteruit te gaan. (no_chears)


    OF. Wij worden gewoon slimmer. I'd like to think that. (cool)

    COMMUNISM schreef:
    Idc about the topics; ik troll ze er toch wel uit, maar over de jongere mensen heb je gelijk. Elk jaar lijkt hun intelligentie achteruit te gaan. (no_chears)


    Shoganai i ne~

    Calliste schreef:
    (...)

    Opgegeten oma's en rebelsheid en doodslag en weetikveel, waar de fuck is de stelling van de dag heen :'D

    Vervangen door stelling van de week omdat bijna iedereen een stelling van de dag te veel vond.

    Calliste schreef:
    (...)

    Opgegeten oma's en rebelsheid en doodslag en weetikveel, waar de fuck is de stelling van de dag heen :'D


    Je hebt alleen nog de stelling van de week, omdat de stelling van de dag steeds raarder werden. Maar, maak zelf dan leuke topics? Verbeter de wereld begint met jezelf [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Cup schreef:
    Dit is een voorbeeld van een saai topic.[/quote

    Best wel ja :'D maar daar bewijs ik een punt mee.

    Mirth schreef:
    (...)

    Je hebt alleen nog de stelling van de week, omdat de stelling van de dag steeds raarder werden. Maar, maak zelf dan leuke topics? Verbeter de wereld begint met jezelf [:



    Neh geen tijd. Ik moet eerst mijn hele school nog verbeteren.

    Wat voor jou saai is, is voor de ander leuk en; really, this topic is useless.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Calliste schreef:
    Cup schreef:
    Dit is een voorbeeld van een saai topic.


    Best wel ja :'D maar daar bewijs ik een punt mee.

    Maar verder heb je wel gelijk over die saaie topics. Actieve topics staat altijd vol met One Direction, tig RPG's, forumspelletjes en 'ik zoek story'-topics, waardoor je kei lang moet zoeken naar een normaal topic D:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:49 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."