• Mijn zus vertelde me net dat Labyrinth eenmalig te zien is in de pathé. Als echte David Bowie en Labyrinth fan heb ik natuurlijk direct een plaatsje gereserveerd. Het is een special, waarschijnlijk door het recente overlijden van David Bowie. He will be missed. Maar ik ga hem in zijn strakke high waisted leggings echt niet missen deze woensdag. David, me and you. Rawr. :Y)
    Helaas kon mijn zus niet mee, dus ga ik alleen. Maar dat mag de pret niet bederven, want één van mijn favoriete films is na al die jaren weer eens op het grote doek. Ik heb eigenlijk geen idee of jullie deze film uberhaupt kennen, maar ik moest mijn enthousiasme even delen.

    Om het nuttig te houden, zijn jullie wel eens bij een Pathé special geweest? En kennen jullie Labyrinth?


    The truth is out there.

    Ik weet van de film en waar het over gaat, maar ik heb 'm nog steeds niet kunnen kijken en staat nog op mijn to-watch-lijstje :c Maar leuk dat je er naartoe gaat! Veel plezier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Ik weet van de film en waar het over gaat, maar ik heb 'm nog steeds niet kunnen kijken en staat nog op mijn to-watch-lijstje :c Maar leuk dat je er naartoe gaat! Veel plezier.


    Zeker kijken, een heerlijke -en beetje gekke- film. :Y)


    The truth is out there.

    Nice! Ik zou 'm een paar jaar geleden al kijken n.a.v. tentoonstelling over Bowie in Victoria and Albert museum (die nu in Groningen is), maar nog nooit aan toegekomen. Have fun!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hawke schreef:
    (...)

    Zeker kijken, een heerlijke -en beetje gekke- film. :Y)

    Misschien ga ik 'm vanavond wel kijken :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt een van mijn favoriete films :3


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Echt een van mijn favoriete films :3


    Heheh ja echt heerlijk.

    @Nynk: kijken!
    @Zahara: Jaa. Tof. (:


    The truth is out there.

    In een filmhuis hier in de buurt heb je hem dus ook draaien binnenkort! Ich bin dabei. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zag het voorbij komen. Ik wilde wel maar ik kan niet, helaas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou wel heel graag willen alleen het is een dag na mijn operatie dus ja... :c


    Caution first, always.

    Saturnine schreef:
    In een filmhuis hier in de buurt heb je hem dus ook draaien binnenkort! Ich bin dabei. :Y)


    Ahh, Toll!


    Clace schreef:
    Ik zag het voorbij komen. Ik wilde wel maar ik kan niet, helaas.


    Jammer zeg!


    Tamir schreef:
    Ik zou wel heel graag willen alleen het is een dag na mijn operatie dus ja... :c


    Ja, mijn zus moet maandag operatie, dus dat gaat 'm ook niet worden. Jammer! :c


    The truth is out there.

    Ohh cool daar zou ik ook wel heen willen. Het kijken van deze film toen ik klein was was t eerste wat ik van Bowie zag. Die film is me echt bij gebleven.
    Maar om nou alleen naar de film te gaan..

    Krull schreef:
    Ohh cool daar zou ik ook wel heen willen. Het kijken van deze film toen ik klein was was t eerste wat ik van Bowie zag. Die film is me echt bij gebleven.
    Maar om nou alleen naar de film te gaan..


    Ik vind alleen niet zo erg haha. Juist omdat het een favoriet van me is. (;


    The truth is out there.

    We hebben m in de bibliotheek gereserveerd =D

    Aw dat was ook echt mijn kennismaking met David. Geweldige film.