• Jaa ik ben weer eens begonnen met naar tokio hotel te luisteren. Dit komt echter door mijn vriend die rescue me een mooi nummer vind haha ( wie had dat gedacht) en iedere keer als ik World Behind My Wall luister word ik gewoon emotioneel. Klinkt heel obsessed en fangirl achtig, maar zo ben ik eigenlijk nooit geweest. Ik ben gewoon met de muziek van de jongens opgegroeid en ik ben gewoon trots op hun dat ze gewoon hun eigen ding doen. Ik houd gewoon van die noobs haha :3
    Zoo dit moest ik even kwijt hehe, who's with me 8D?


    I solemny swear i am up to no good

    Och die goeie oude TH tijd, zoals ik het noem. Ik schaam me dood om hoe ik toen was :') Anyway ik luister hun muziek enkel als het langskomt bij shuffle.


    -

    Ach, ik mis ze wel...
    Waarom zijn ze nu zo stil ook? Weet iemand dat?
    Ik ben slecht in opzoeken...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben vroeger fan geweest, maar als ik nu een nummer terug luister denk ik echt van: Vond ik dít goed? O.o


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik vind het raar dat je zegt dat je ermee bent opgegroeid, want ze bestaan nu toch nog zo lang niet. Maar ik vond ze goed, in hun beginjaren. Tot dat ze zo veranderd zijn

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 8:51 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    Och die goeie oude TH tijd, zoals ik het noem. Ik schaam me dood om hoe ik toen was :') Anyway ik luister hun muziek enkel als het langskomt bij shuffle.


    Tell me about it, stud.

    Eerst was ik helemaal tegen TH, terwijl ik het nooit geluisterd had. Tot ik het dan een keertje hoorde en vanaf toen luister ik naar TH. Dat is nu al een tijdje. Ze staan zelfs bij Last.fm als Most Played Artist Overal (642 Plays). Als eerste luisterde ik alleen naar hun Engelstalige liedjes, maar ben later over gestapt naar de Duitstalige liedjes omdat het gewoon beter klinkt.

    -Speelt tijdens het typen TH-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 9:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souza schreef:
    Ik luister Tokio Hotel, en ik zal het waarschijnlijk altijd blijven luisteren. :'3

    Al bijna 5 jaar, hierzo :Y)


    I changed.

    Payned schreef:
    Ik ben vroeger fan geweest, maar als ik nu een nummer terug luister denk ik echt van: Vond ik dít goed? O.o


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ben er nooit fan van geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ben er nooit fan van geweest.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb serieus nog nooit één liedje geluisterd... Ik ga ze is opzoeken. (cat)

    Soms luister ik ze ook, niet zo veel meer tegenwoordig, maar je hebt gelijk van hun muziek kun je echt emotioneel worden, terwijl ik ook helemaal niet zo "aangelegd" ben.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Shogun schreef:
    Ben er nooit fan van geweest.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hirasawa schreef:
    Ik heb serieus nog nooit één liedje geluisterd... Ik ga ze is opzoeken. (cat)

    Moet je echt doen, k dacht ook eerst ik zal t echt niets vinden, maar ze zijn pretty cool.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."