• Het is nu 6 maanden geleden dat Nikki en ik een relatie kregen. En alles begon door die ene meeting in Hengelo, daarvoor waren we gewoon goede vrienden. -zucht gelukkig- Wat was die meeting toch fantastisch. Ik weet nog dat ik die nacht helemaal niet meer kon slapen door haar. Mijn hoofd was compleet op hol geslagen door die ene dag. Ik heb alleen maar aan haar lopen denken.
    Elke keer als ik samen ben met haar is alles zo geweldig, is mijn leven compleet, maakt niks meer uit. Ze is gewoon het geweldigste, leukste, liefste en mooiste meisje van deze hele wereld.

    Nikki, I love you <3

    P.s. Ik weet dat sommige mensen niet geïnteresseerd zijn of zich zelfs irriteren hieraan. Die zou ik graag vragen om gewoon niet te reageren. Ik weet dat je het mag, maar ik zou het fijn vinden als je het niet doet. Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 8:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LordSarita schreef:
    Yeah. Gefeliciteerd. Het is vandaag een speciale dag want mijn zus is jarig

    Gefeliciteerd met haar :'D

    Howl schreef:
    Wow een half jaar alweer? De tijd gaat snel. :Y)
    Maar gefeliciteerd!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aww, gefeliciteerd! Haha, als die meeting er niet was geweest, was het vast ook wel gekomen (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gefeliciteerd! ^^
    Ik heb vandaag een maand haha (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gefeliciteerd, en Assasin/Nikki ook!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd. Ik ben zo blij dat ik geen vriend heb! Pfieuw.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefelicitaart -ja, taart- *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mihihi, wat lief! Gefeliciteerd! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik voel me speciaal, ik was bij die meeting in Hengelo haha (cat) Gefeliciteerd allebei ^^


    -

    Cherokees schreef:
    Gefeliciteerd. Ik ben zo blij dat ik geen vriend heb! Pfieuw.

    Ja want die opmerking was ook echt nodig inderdaad.


    -

    Gefeliciteerd :D


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    (...)
    Ja want die opmerking was ook echt nodig inderdaad.

    En het was ook echt nodig om op mij te reageren. Zo kunnen we wel even doorgaan, nietwaar? (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Gefeliciteerd. Ik ben zo blij dat ik geen vriend heb! Pfieuw.

    Maar, Beaker dacht... (no_chears)(no_chears) D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Maar, Beaker dacht... (no_chears)(no_chears) D:

    Beaker is geen vriend, hij is koning. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    En het was ook echt nodig om op mij te reageren. Zo kunnen we wel even doorgaan, nietwaar? (bloos)

    Wat allemaal wel niet kan (cat)


    -