• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "B-ben je zeker dat je niks hebt?" vraag ik zacht terwijl ik onbewust mijn hand naar mijn gehechte wonde laat gaan. Nog steeds een beetje angstig kijk ik haar aan.
    Snap out of it.
    Ik dwing mijn bezorgdheid een beetje weg omdat ze gewoon zit te glimlachen. Wanneer mijn blik de hare kruist krijg ik dezelfde gekke kriebels als vanmorgen toen ik per ongeluk op Lilly terecht gekomen was.

    Irial

    Hoewel mijn t-shirt nog tussen zijn hand en mijn huid inzit voel ik de plaats waar zijn hand ligt tintelen en er trekt een rilling doorheen mijn ruggengraat. Ik lik even over zijn lippen wanneer hij zijn mond een stukje opendoet maar duw mijn tong niet naarbinnen.
    "Waar blijft die verrassing nou?" fluister ik stout tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    André wenkt me en ik blokkeer haar weg, ik had eigenlijk geen zin maar ach André zal wel weer eens wat moeten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Aan de eerste indruk kan je neit zien dat je iemand niet mag." Ik doe mijn bril iets omlaag Waardoor mijn zielsblauwe ogen tevoorschijn komen. I kkijk Amy doordringend aan. "Wat is er nou."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik knik.
    "Heel zeker."
    Ik druk zacht een kusje, net naast haar hechtingen.
    "Hoe voel jij je?"
    Ik kijk in haar ogen en voel onze blikken kruisen.
    "Wat is er? Gaat het?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy


    ''Ik ken je niet dat zeg je net. Hoezo zou ik jou dan vertrouwen en iets heel pijnlijks vertellen en ga aan de kant'' zeg ik neidig maar met een ongemakelijk ondertoontje.

    Levi

    Ik sla even mijn hoofd hard tegen mijn kluisje aan ik ken de look die André nu doet. En met zijn blauwe ogen lijkt het net alsof hij in je ziel kijkt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    Ik geef me over aan mijn moeheid en loop naar buiten. In de verte zie ik Mary en Charlotte zitten.
    "Char!" roep ik hard.
    "Ga je mee?"
    Ik ga niet naar ze toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Philip Arazona.
    Wanneer de klok slaat sta ik eindelijk op. Mijn benen doen pijn en steunend loop ik naar de gang.
    [Iemand intresse in een interessant gesprek met een blondje? (':]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    (als de volgende dag begint en ik doe bijvoorbeeld dat Levi in een les zit moet ik dan ook de leraar spelen? ofzo?)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:14 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ Serieus?. Ga gewoon naar Glee-Club toe ofzo? ;')]

    Kyle.

    Ik weet niet hoever hij nog wil gaan... Ik zie wel.
    Ik kijk hem aan. Ik laat mijn hand die ik in zijn zij heb liggen naar de onderkant van zijn t-shirt gaan en ga eronder, warnaa ik stop met alles, maar mijn hand toch nog onder zijn t-shirt heb. "Uw tijd is om." Grinnik ik naar hem. "Ik wil niet verrassen, ik laat me liever verrassen." Zeg ik en kijk hem weer met een stoute blik aan. "Don't dare to run away." Grinnik ik en zet me nog strakker tegen hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ kan maar als je het vaker wilt doen moet je een char aan maken ;')]

    (na ik bedoel gewoon een les, want die hebben ze wel :P )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ het kan niet straker xD, oh my ik wil echt zien hoe dat er uit ziet xDD whahah]

    André

    "Why?" Ik kijk haar aan. Ik ga niet aan de kant ofzo. "Dude, jij ben raar." ZEg ik kalm. "Je bent me alleeen maar gaan haten volgens my omdat ik Hoi tegen je zei." ik grinnik en kmijk even snel nar Levi en weer terug. "Wat is jouw probleempje dan?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.