• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Maak er gewoon geen probleem van. Je kan dit niet plannen :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ dus dat is er aan de hand met Donna xD]

    Quincy
    Ik zie dat ze even lacht. Ik glimlach terug. 'Cheer lijkt me best wel awsome, ik vind het er altijd heel cool uit zien. Ik heet Quincy by the way. Je mag me wel Quince noemen'

    [Mensen. Dit is echt kut. Ik moet nu stoppen van me nskdlfnaksldfnla ouders. Bah. Het werd net leuk |: Sorry! ]


    26 - 02 - '16

    [Ik ken het. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ik maak er geen probleem van, het is alleen irri dat ik iets wil doen en zeggen maar de meeste lopen weg xD]

    Sam


    ''Oké? dan niet. Nou we oefenen wel een andere keer want het is nu TE rumoerig'' zeg ik zuchtend. ''Gaan jullie maar verder met oefene met jullie opdracht, dan ga ik verder met het nummer aanpassen'' zeg ik en ik ga zitten.

    Maya
    "Is dat iets voor je?" hij wijst het lokaal in "iets met dansen en zingen" glimlacht hij "Zingen daar ben ik dol op maar dansen kan ik nu niet" lach ik ongemakkelijk en probeer de pijnlijke steken in mijn enkel te negeren "kan jij me hier dan begeleiden? ik ken de leraar niet en anders pleur ik waarschijnlik weer op me bek..."


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Heel eerlijk, ik ken de leeraar ook niet." ZEg ik grinnikend, ik voel mijn mobiel trillen, ik bekijk hem. "Sorry, mijn moeder smst ik moet naar." Ik kijk haar aan door mijn bril. "Wil je daar naar binnen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (dracy hurry plz mijn com tijd is bijna op T.T)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Ik lach naar de jongen.
    "Hi Quince!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik schrik wanneer ze van pijn iets uitroept. Even moet ik slikken.
    Heb ík haar pijn gedaan?
    "Dat wordt een buil," zegt ze met een vertrokken gezicht. Ik neem haar handen vast en leun achterover zodat ze weer rechtop komt te zitten.
    "Heb-heb ik-?" vraag ik een beetje van slag.

    Irial

    Na nog enkele kusjes in mijn nek verplaatst hij zijn lippen naar de zijne. Zijn ene hand woelt door mijn haar terwijl de andere op mijn wang ligt. Ik grijp zijn kont wat steviger vast en duw mijn bovenlichaam dichter tegen het zijne. Mijn ene hand laat ik liggen en de andere leg ik nu op zijn borstkas. Ik grijp een stukje van zijn t-shirt in mijn vuist en trek hem ruw nog wat dichter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    "Heel eerlijk, ik ken de leeraar ook niet" zegt hij grinnikend, hij bekikt zijn mobiel "Sorry, mijn moeder smst ik moet naar." hij kijkt me aan ik zie zijn felblauwe ogen door de bril heen en bloos "Wil je daar naar binnen?" ik kijk weer in het lokaal "nah ik denk dat ik de weg wel vind heel erg bedankt" zeg ik en ga snel naast hem staan en maak een snapshot van ons tweeen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Verveeld van het stil zitten onder de boom sta ik op, en loop naar binnen naar me kluis


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "Heb-heb ik-?"
    Ik neem haar handen vast.
    "Het is niets, er lag een steen in het gras, meer niet."
    Ik draai me half om, neem de boosdoener op en laat hem zien aan haar. Ik keil hem naar de andere kant van het veld.
    "Voila. Problem solved," zeg ik met een glimlach.
    Ik neem haar handen weer vast.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ eey lin is het goed als Amy Levi tegen komt? =), bij de kloisjes]

    (awwwww Dracy ik moet gaan antwoord maar en ga naar je moeder :P ik kijk morgen wel wat je zij.) (BYE IEDEREEEN!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »