• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (sorry maar ik wacht op antwoord van andre anders kan ik niet overeind komen XD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Als iemand auditie gaat doen kan ik Philip wel naar het lokaal sturen zodat hij om een hoekje kan gluren?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    André

    Ik trek Maya omhoog en help haar recht op te blijven staan. "Gaat het met je enkel?" Vraag ik en kijk weer over mijn bril naar haar.

    Kyle.

    "Ja, verrassen." Zegt hij waarna zijn handen op mijn kont lecht en me verder op zijn schoot trekt. Ik grinnik en geef nog wat kusjes in zijn nek. Daarna pak ik hem vast en doe mijn lippen op de zijne. Met mijn ene hand woel ik door zijn haar en andere hand heb ik op zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ja oké maar iedereen loopt weg, en is met iemand ingesprek als ze nou even OPLETTEN dan kan dat ^^]

    [Hmm, oké. Ik wacht wel.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "Ik doe ook rot tegen hun hoor." zeg ik zachtjes.
    Er branden tranen in mijn ogen.
    "Ik denk er de heletijd aan: Wat als ik er niet meer ben. Wordt ik dan nog steeds gehaat of zullen mensen me zien hoe ik echt ben. Niet de bitch maar gewoon een grote bek klein hartje?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Oké maar kijk we worden genergeerd, dat ,erk je wel want het lijkt alsof niemand dit leest xD]

    [Ik lees het wel maar ik kan er niets mee. Daarbij houd ik niet bij waar iedereen precies is. Dat moet je zelf doen. :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya
    hij trekt me omhoog en helpt me om rechtop te blijfenstaan verrast door zijn plotselinge kracht kijk ik hem aan "Gaat het met je enkel?" vraagt hij aan me en kijkt me dan echt aan "nou de komende dagen gaat hij nog wel pijn doen en ik kan vandaag nog wel vaker op me bek pleuren maar.... het gaat wel ,dank je." zeg ik terwijl hij nogsteeds een hand op mijn schouder heefd en een andere hand mijn arm vast heefd.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    'Ik herken je gevoel. Mensen zien mij heel vaak als iemand die gevoelloos en gemeen is. Ik probeer mezelf te veranderen. Ik weet zeker dat iedereen een goede kant heeft en jij hebt die ook' Ik merk dat ik heel sterk de neiging krijg om te gaan huilen, telkens komen de herinneringen weer terug. 'Ik heb nauwelijks vrienden by the way. Ik heb zelfs geen normale hobby. Wat ik wel heb is een geweldige kat genaamd CJ. Heb jij ook hobby's?' vraag ik.


    26 - 02 - '16

    [ ja dat weet ik wel, maar er komt zo'n week en dan is het leuk als ze gaan oefenen, met dat lied en als iedereen wegloopt gaat dat niet ;')]

    [Niet iedereen is weggelopen by the way]


    26 - 02 - '16

    [ Iedereen is sarcastisch ik bedoel dat veel mensen weg zijn xD]

    André

    "Is dat iets voor je?" Ik wijs het lokaal in. "Iets met dansen en zingen." Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik lach naar de jongen.
    "Ik cheer." zeg ik.
    "Dat is mijn leven. Men denkt dat ik het doe om populair te zijn maar het geeft een kik. Niemand snapt dat."
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Hoe heet je eigenlijk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."