• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    'Leg me uit wat heb ik nu fout gedaan. En nee loop niet weg als een lompe koe' ik voelde me weer branden van binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik ril wanneer ze mijn wang kust, en ik haar warme adem tegen me aan voel.
    "Ik zou alles in macht doen om je op te beuren," zegt ze zacht.
    Ik slik weer nerveus. Er zijn genoeg dingen waar ik kan opkomen, maar ik houd ze voor mezelf.
    "Gewoon, hier zitten, zo. Dat is al meer dan genoeg," zeg ik met een glimlach en trek haar helemaal tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy


    ''OMG Donna doe normaal. Je bent nooit zo aardig tegen nieuwelingen. Hoezo nu ineens wel?'' vraag ik aan Donna. ''En btw als je niet stoer wilt doen met die stomme zonnebril doe hem dan af.'' spuug ik de jongen zijn gezicht.

    ik loopt over het plen en ga dan tegen een boom aan zitten.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle.

    Ik grom naar Irial. "Wat had u dan gewenst meneer." Zeg ik deftig en buig even waarna ik hem uitdagend aankijk.

    André

    "Geboren in Engeland, verhuisd met mijn vijfde naar LA En net verhuisd naar hier." Zeg ik en nergeer alle anderen. "And you?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga maar gewoon verder.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Quincy
    Ineens merk ik dat het plein leeg is. De bel is allang gegaan! Ik sta op en ga de school binnen. Ik loop wat door de gangen, geen idee waar ik naartoe moet. Dan hoor ik ineens wat stemmen. Ik loop er op af en zie Andre staan. 'He Andre!' zeg ik vrolijk en ik loop op hem af.


    26 - 02 - '16

    na even muziek geluisterd en gelezen te hebben loop ik naar binnen en zoek ik naar mijn kluisje.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik dacht dat school gedaan was? 2 lesuren geleden was het al half 4]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ WE zijn ook in het Glee-lokaal, en dat duurt een tijdje]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:11 ]

    als ik klaar ben met mijn kluisje en met mijn spullen loop ik weer door de gang, ik hoor stemmen uit een lokaal komen en kijk om de hoek naar binnen.
    Ik zie allemaal leerlingen staan die ik niet ken met André erbij.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Isabelle.

    Ik kijk nog even in de spiegel en loop dan de deur van de toilettes door de gang op. Daar zie ik een nieuw meisje lopen. Ik probeer weg te lopen maar het is onmogelijk je nu te later verdwijnen als je in een grote gang staat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik grinnik inwendig wanneer ik Mary voel rillen. Wanneer ze ook nog eens slikt nadat ik uitgesproken ben moet ik alle moeite van de wereld doen niet te lachen.
    "Gewoon, hier zitten, zo. Dat is al meer dan genoeg," zegt ze met een glimlach waarop ze me helemaal tegen zich aantrekt.
    Ik doe mijn hoofd wat achterover zodat ik haar kan aankijken maar veel plaats is er niet tussen onze gezichten.
    "Als jij het zegt," zeg ik grijnzend terwijl ik mijn schouders ophaal.

    Irial

    Hij gromt. Sexy.
    "Wat had u dan gewenst meneer?" vraagt hij nogal plechtig. Nadat hij een buiting gemaakt heeft kijkt hij me uitdagend aan.
    "Meneer is niet thuis," antwoord ik grinnikend. "Verras me maar, je durfde daarnet wel," zeg ik grijnzend.
    Wanneer ik besef dat hij mijn hand nog steeds vast heeft trek ik hem een stukje dichter naar me toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    ik pak mijn camera die om mijn nek bungelt en maak een paar foto's van de leerlingen die in het lokaal staan

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:19 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Er komen allemaal mensen erbij die ik wle en niet ken maar ik kijk boos naar Donna. 'NOu vertel het dan. vErtel alles wat je wilt zeggen over mij' spuugde ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan