• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    "LA! Nice!." roep ik uit.
    "Negeer ze maar aandacht. Ik ben geboren in Theran, Iran. Daarna verhuist naar New York, Cincinnati en Phoenix."
    Ik draai me om naar Amy.
    "Op mij hoef je niet te bitchen. Het is niet geheel mijn schuld dat je geen cheer bent en daarbij ik ben niet aardig tegen jullie misschien wel tegen andere alleen dat kunnen jullie nooit zien dus haal dat bord voor je hoofd maar weg. Scheinheilig!"
    Ik richt me weer op André.
    "Waarom hier heen verhuisd?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik zag dat Lilly een beetje kwaad werd op Donna. Ik keek een beetje de klas rond, stapte langs Andre en Lilly het lokaal in en ging ergens aan een tafeltje zitten. 'Is dit de Glee geval?' vraag ik in het algemeen.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Haar gezicht is zo dicht bij het mijne, ik voel haar ademhaling op mijn huid. Ik nijp mezelf even zonder dat ze het doorheeft.
    "Ehm, ja."
    Ik tover een glimlach op mijn gezicht en doe mijn uiterste best niet te doen waar ik zin in heb. Haar lippen. Haar zachte lipp-
    Ik knijp mezelf weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:15 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Amy

    ''Je hoeft niet te denken dat je heel wat bent omdat je bij de cheers bent! Je bent gewoon, achterlijk, misselijkmakend en achterbaks!'' spuug ik haar helemaal vol. En ik loop woedend naar een stoel en ik daar neidig opzitten.

    Lilly
    Ik wierp een blik mop het meisje die een foto maakte. iK knikte naar Quincy. 'Donna wanneer merk je het nou eens. Je kwetst alleen maar mensen maar jou kan het geen zier schelen.' Ik keek boos naar haar. 'je bent excht een mega bitch' floepte ik er toen uit. VAn schrik hield ik mijn adem in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik snap er niks meer van >.< Tegen wie praat Donna nou?']


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik hoor dat ze ruzién en loop daarom maar wat naar achter ik wil me er niet mee bemoeien, dan krijg ik vast ook problemen.
    terwijl ik naar achter loop gaat er een flinke schok pijn door mijn enkel en zak ik onderuit waarbij ik "Auw!" gil


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [met z'n alle met z'n alle met z'n alle schelden we naar donna toe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ whahah Lilly en Amy Donna helemaal volschelden xD ze praat tegen André en Amy gedeeltelijk xD]

    Quincy
    Ik keek stilletjes toe terwijl ik zag dat Lilly haar adem even inhield. 'Is DIT geruzie en gedoe dat Glee geval?!?' vraag ik iets harder aangezien ik geen antwoord had gekregen op mijn vraag. Ik hoorde ineens een harde gil. Ik zag dat een meisje door haar enkel was gegaan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:18 ]


    26 - 02 - '16

    [andré en amy en lilly die laatste 2 zijn boos]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya
    ik grijp naar mijn pijnlijke enkel en merk dat al mijn spullen uit mijn tas zijn gevallen

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:20 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle.

    "Meneer is niet thuis. Verras me maar, je durfde daarnet wel," Zegt hij waarna hij me iets naar zich toe trekt. "Oké." Zeg ik mesterieus en ga op zijn schoot zitten. "Verassen hé." Zeg ik waarna ik een paar kusjes in zijn nek geef.

    André

    Ik kijk om en zie Maya en Quince achter me staan, snel draai ik me weer naar DOnna. Ik haal mijn schouders op. "Mijn ouders wilde dat." Zeg ik en kijk even naar Maya waarna ik knipoog. "Hey Maya." Zeg ik en loop naar haar toe. "Alles goed?" Ik kniel naast haar neer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké, en Philip staat daar dus ook?...']


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."