• Dat ik eigenlijk bijna geen vrienden heb, op school sta ik altijd alleen, blijf ik alleen over als we groepswerk moeten doen en we zelf mogen kiezen in welke groep we zitten, als we met de bus ergens naartoe zitten, zit ik ook alleen naast niemand. Ik word niet gepest ofzo, maar ik heb gewoon geen vrienden, nu ik dit een beetje 'besef' vind ik het eigenlijk best wel raar.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat heb ik drie jaar gehad... En toen ging ik naar de vierde, werden alle klassen omgegooid en dacht ik: nu is mijn kans! En sinds het begin van het jaar heb ik een aantal supergoede vrienden en vriendinnen, met wie ik weliswaar niet in alle lessen zit, maar met wie ik wel veel samen kan doen. Ik hoop voor jou dat er ook zoiets zal gebeuren (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb wel vriendinnen enzo, maar ik word wel van gepest, zonder reden. Dus dat is ook niet alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb wel en aantal vriendinnen... maar ik heb ook weleens allleen in de bus gezeten.. maarjaah. Vroeger was ik wel altijd alleen. Ken je niet iemand van muziekles, sport ofzo die bij je in de klas zit; probeer ze en beetje te leren kennen; its easy. En je ziet dat als ze je mogen je straks ook en paar vriendinnen hebt :D


    Nee

    Auw )= Ik heb wel een paar vriendinnen, waarvan ik er maar eentje echt aardig vind.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *herkent het gevoel*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb ook geen vrienden
    ik vind het niet erg
    ze willen toch altijd iets van je
    en ja
    zij bepalen neit wat je doet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De enige goede vrienden die ik heb zitten in een andere klas.
    Tijdens lichamelijke opvoeding moet ik altijd aan een groepje aanschuiven, tssk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik had het, en het voelt raar om dat te beseffen.
    nu niet meer dus, maar ik ben bang om weer daarin te vallen.
    dus ik doe alles om die vriendschappen te behouden


    -

    dat heb ik ook heel vaak
    alleen bij sommige lessen worden we gewoon ingedeeld door de docent
    gisteren zat ik wel in een leuk groepje, maar de volgende keer zit je misschien bij mensen die je helemaal niet aardig vind

    Hmm ik heb ook geen vrienden hoor, en ik word dan weer wel gepest
    Maar ik denk dat het bij jou wel goed komt ;)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dat heb ik ook af en toe maar aan de andere kant is dat soms ook wel fijn, als je je wil concentreren of als je wil op letten


    Physics is awesome

    Ja, ik voel me op dit moment op school ook echt een persoon die constant alleen is. Ik ben pas nieuw, zit bij een vriendin in de klas, maar daar voelt het alsof ik, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Ik voel me daar heel rot bij.. Maar in ieder geval, volgens mij heeft iedereen dat soms wel is dat die geen vrienden heeft? En anders, ach ja, zoals mijn ouders en mijn 'andere' vrienden zeggen, 'zet je eroverheen.' ..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heb ik op school ook. Daar buiten heb ik zat vrienden, alleen op school gewoon niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SmileLullaby schreef:
    ik had het, en het voelt raar om dat te beseffen.
    nu niet meer dus, maar ik ben bang om weer daarin te vallen.
    dus ik doe alles om die vriendschappen te behouden


    Het moment dat ik he besefte, voelde ik me echt down en depri.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nu voel ik me schuldig omdat ik wel een grote vriendengroep heb :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"