• Beste.

    Er was iets slechts afgelopen met mij.
    Ik werd verliefd op een gewone vriendin van mij.
    En ik begon haar toen te volgen omdat ik haar zo vaak mogelijk wou zien.
    (Ik ben er later achter gekomen dat ik zoals een "stalker" overkwam.

    Ik had tips gekregen van mijn vrienden dat ik haar beter een paar weken met rust laat?? Ik het haar nu zo een 2weken niet aangesproken?
    Denken jullie dat dit genoeg is om sorry te zeggen en te vragen of ze terug bevriend met we wil worden? Of moet ik Beter nog wat langer wachten?

    En is er hoop voor mij, dat we terug vrienden worden?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]

    Malambri schreef:
    Begin nu anders met af en toe gewoon 'hoi' te zeggen (:

    + Je hoeft niet echt veel meer langer te wachten denk ik, dat je dr doodnegeert is ook niet goed. Doe gwn als gwne vrienden voortaan. Zoiets komt echt wel goed denk ik, iig als dat bij mij geflikt zou worden, zou ik het fijner vinden gwn te praten dan helemaal niet meer aangesproken te worden. Je moet niet helemaal naar dr toegaan en weer een gesprek beginnen, maar als je langsloopt kun je toch wel gwn hoi zeggen?? Ligt eraan of ze een goede vriendin van je was, of gwn maar iemand die je kent.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    khalsa schreef:
    (...)

    Hmm,... Het is me vandaag opgevallen! dat zei mij ook negeerd?? Is dit een goed teken??

    Want ik weet niet wrm,... MAar ik denk dat ze me nog steeds als vriend wil, maar ze denkt miss. dat ik da nie wil omdat ik haar ook negeer???

    Denken jullie dat ik goed denk?? Of zou dat totale onzin zijn???

    Ik denk van niet, om eerlijk te zijn. Iemand negeren betekent over het algemeen dat je geen contact meer wilt, wat ik me in haar geval wel voor kan stellen. Stuur haar anders eens een email of zo? Dan heb je zekerheid. Maar als ze dan zegt dat ze geen contact meer wil, moet je haar ook echt met rust laten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En owja zeg dr gwn dat je weer trug vrienden wilt zijn, ik weet dat het pijnlijk is, maar miss kun je het ook gwn vertellen, wrm je dr stalkte etc.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    + Je hoeft niet echt veel meer langer te wachten denk ik, dat je dr doodnegeert is ook niet goed. Doe gwn als gwne vrienden voortaan. Zoiets komt echt wel goed denk ik, iig als dat bij mij geflikt zou worden, zou ik het fijner vinden gwn te praten dan helemaal niet meer aangesproken te worden. Je moet niet helemaal naar dr toegaan en weer een gesprek beginnen, maar als je langsloopt kun je toch wel gwn hoi zeggen?? Ligt eraan of ze een goede vriendin van je was, of gwn maar iemand die je kent.


    Bedankt,....

    We waren hoe moet ik het zeggen??? Beste vrienden?? Dus????