• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Faal, gelijk weer zo'n topic natuurlijk. (:


    You can agree with me or you can be wrong

    En nu kappen met die ruzie want ik werd al aarder chagerijnig omdat dat topic werd gesloten ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    En jullie gaan maar door he :'D


    -

    ja GAAY
    mods gooi deze ook maar dicht hup hup, anders krijgen we toch weer ruzie.

    Genius schreef:
    En jullie gaan maar door he :'D

    we waren nog niet uitgepraat. (krul)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:00 ]


    Life is a beautiful struggle

    Iedereen is volwassen genoeg om normaal op elkaar te reageren ofniet :')


    -

    Genius schreef:
    En jullie gaan maar door he :'D
    jamaar kijk, willen wij eens fatsoendelijk overleggen met MODs, gaan ze ruzie maken en het verpesten en dan is het topic gesloten
    ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    We proberen het tenminste op een goede manier te regelen..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind gewoon dat er een topic mag zijn waarin iedereen in hoofdletters schrijft etc.


    it's so empty living behind these castle walls

    Genius schreef:
    Iedereen is volwassen genoeg om normaal op elkaar te reageren ofniet :')

    ik reageer volgens mij vrij normaal ? denk ik .. tenminste ik probeer nooit echt aanvallend te doen.. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    (...)jamaar kijk, willen wij eens fatsoendelijk overleggen met MODs, gaan ze ruzie maken en het verpesten en dan is het topic gesloten
    ;_;

    Kunnen jullie dat dan niet beter via gastenboek doen zodat niet iedereen zich ermee bemoeit?


    -

    Washington schreef:
    Ik vind gewoon dat er een topic mag zijn waarin iedereen in hoofdletters schrijft etc.


    Ik wil me ook eens kunnen uiten, idd. (:


    wth.

    Succes nog met ruzie maken en proberen de mods te bereiken, ik ga slapen. Als iemand me mist, dan eh.. ach, jullie missen me vast niet :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Washington schreef:
    Ik vind gewoon dat er een topic mag zijn waarin iedereen in hoofdletters schrijft etc.

    Waarom, als ik vragen mag..


    -

    Ik vind dat er veel users zijn die gewoon te veel zeuren. Als de users gewoon wat beter hun best doen de regels niet te overtreden, hoeven de mods ook niet zo streng te doen. Ik vind dat ze hun 'taak' goed doen. Zodra men regels overtreed moet daar ook iets van gezegd worden en aangezien er nogal veel regels overtreden worden moeten ze maar strenger zijn. Het zij zo.


    Never look back, don't doubt tomorrow.