• Voor informatica moeten we een site bouwen en die van ons gaat over Bands. We hebben Green Day, Paramore, You Me At Six, The Maine en A Day To Remember uitgezocht om iets over te schrijven.
    Op onze site willen we ook een pagina maken met stukjes die fans van deze bands over ze hebben geschreven (gewoon waarom ze cool zijn enzo)
    Nu vroeg ik me dus af, zijn jullie misschien fan van één of meerdere van deze bands en willen jullie dan misschien een stukje schrijven voor onze site? :$
    Alvast bedankt als je het wilt doen(flower)


    Alis volat propriis

    Ik ben fan van Paramore en The Maine, wil best een stukje schrijven. Wat moet erin staan?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben fan van Paramore :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joselyne schreef:
    Ik ben fan van Paramore en The Maine, wil best een stukje schrijven. Wat moet erin staan?


    RainbowDay schreef:
    Ik ben fan van Paramore :3


    Yay! Jullie zijn nu sowieso al geweldig!

    Ik denk gewoon waarom je fan van ze bent, wie je favoriete bandmembers zijn en of je ooit bij een concert van ze bent geweest. Dat soort dingen. :)


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)

    Yay! Jullie zijn nu sowieso al geweldig!

    Ik denk gewoon waarom je fan van ze bent, wie je favoriete bandmembers zijn en of je ooit bij een concert van ze bent geweest. Dat soort dingen. :)

    Ik stuur je straks wel even een pb met mijn stukje erin (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Green Day _O_ Hoe lang moet het stukje zijn en waar moet het ongeveer over gaan? Gewoon wat je er vet aan vindt? :3

    twiddict schreef:
    (...)

    Yay! Jullie zijn nu sowieso al geweldig!

    Ik denk gewoon waarom je fan van ze bent, wie je favoriete bandmembers zijn en of je ooit bij een concert van ze bent geweest. Dat soort dingen. :)

    Oke ik stuur vanavond wel een PB nu geen tijd :'D

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 17:47 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vluuv schreef:
    Green Day _O_ Hoe lang moet het stukje zijn en waar moet het ongeveer over gaan? Gewoon wat je er vet aan vindt? :3

    Ja, inderdaad, en kijk maar hoe lang. Gewoon met een lengte die je je voor zou kunnen stellen op een website.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad, en kijk maar hoe lang. Gewoon met een lengte die je je voor zou kunnen stellen op een website.

    Oké, ik ga nu eerst m'n aardrijkskunde huiswerk maken, maar daarna zal ik wat schrijven c: