• Waarom er een One Direction hype is?
    Ze zijn knap, I get it.
    Ze kunnen zingen, I get it.
    Maar dat is alles. En om eerlijk te zijn zijn knappe goed zingende jongens niet zo zeldzaam.
    Waarom wordt ik sinds mijn terugkomst overspoelt met One Direction? Explain!

    Nee, ik heb niks tegen ze.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Narwhals schreef:
    (...)
    Hehehehe. Wie aan The Beatles komt, komt aan Ebenezer :')

    So. Damn. True.
    But you know me. ;p


    There's power in the words you whisper.

    Saph schreef:
    They're not even handsome.

    Geen idee, ik hoop dat de hype snel sterft.


    26 - 02 - '16

    De reden dat ik fan ben. Is omdat die jongens gewoon iets speciaals hebben. Ze zijn als vijf vreemden, bij elkaar gegooid en zijn hierdoor zulke goede vrienden geworden. Elk hebben ze leuke eigenschappen en hebben ze aparte stemmen. (:


    To infinity and beyond •

    Glucio schreef:
    (...)

    Ik hoop dat er snel een nieuwe hype komt. Deze komt mijn neus uit xD


    Of we brengen oude hypes terug (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zaynholic schreef:
    De reden dat ik fan ben. Is omdat die jongens gewoon iets speciaals hebben. Ze zijn als vijf vreemden, bij elkaar gegooid en zijn hierdoor zulke goede vrienden geworden. Elk hebben ze leuke eigenschappen en hebben ze aparte stemmen. (:

    This.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Saph schreef:
    They're not even handsome.

    Geen idee, ik hoop dat de hype snel sterft.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zaynholic schreef:
    De reden dat ik fan ben. Is omdat die jongens gewoon iets speciaals hebben. Ze zijn als vijf vreemden, bij elkaar gegooid en zijn hierdoor zulke goede vrienden geworden. Elk hebben ze leuke eigenschappen en hebben ze aparte stemmen. (:


    Wat een prachtige verwoording._O_


    Physics is awesome

    Dat heb je altijd wel, er verschijnt steeds weer een nieuwe hype. En zoals we allen wel weten houden meiden wel van overdrijven. :Y) OmG OmG OmG!!! Hij is soo HOT... x) en dan doen ze helemaal hysterisch enzo. Hoort erbij en het waait wel weer over zoals hierboven wordt gezegd.
    En ja, ik vind hun muziek leuk en Harry is leuk. Ik was ook best verslaafd maar nu is het al weer over.

    Zaynholic schreef:
    De reden dat ik fan ben. Is omdat die jongens gewoon iets speciaals hebben. Ze zijn als vijf vreemden, bij elkaar gegooid en zijn hierdoor zulke goede vrienden geworden. Elk hebben ze leuke eigenschappen en hebben ze aparte stemmen. (:


    Ik ben dan echt geen fan, maar dit bind ik tenminste en reden ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind ze leuk en ben ook wel fan van ze, maar ik word een beetje gek van al die overdreven dingen de laatste tijd, vooral twitter, elke dag trend er wel weer iets van ze.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb alleen maar van ze gehoord, nog nooit gezien en nog nooit een liedje van gehoord. x)

    Ik wil terug naar de TH en CB hype. Toen was ook iedereen vriendelijker. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    soory hoor, maar liever dit dan een JB hype.
    begin zelfs fan te worden.


    -

    Ik heb geen idee en ik heb ook nog nooit de neiging gehad om ook maar 1 liedje proberen te luisteren


    Today will be Girl's Day party with you~

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    NOO!! me likes them!! :@


    Lol, chill the fuck out.

    On-topic: ik heb één liedje geluisterd laatst; "what makes you beautiful"

    Not impressed, at all. Annoying song it is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SchoenVeter schreef:
    net zoiets als de Tokio Hotel hype en de Justin Bieber hype
    waait wel weer over (:


    Tell me about it, stud.