• Oké, op school hebben we dus een vak dat je kan omschrijven als knutselen ofzo. Jeweetwel, schilderen, tekenen, dingen maken, al die dingen. Voor onze opdracht nu heb ik dus een beetje hulp nodig. We moeten met EEN schoen -maakt niet uit welke- iets maken. Ik geef een voorbeeld, een dier ofzo. Nu ik heb geen ideeën, echt niets. Wat ook mag is er iets van maken bijvoorbeeld een flatgebouw ofzo. Zelf vind ik de voorbeelden dom, dus dat doe ik al zeker niet. Heeft iemand leuke ideeën, of iets wat me kan helpen ?

    Dankje !

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 14:39 ]

    Laat me als eerste zien met wat voor schoen je iets gaat maken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Midna

    Ik zei, ik heb niets, je kan alle kanten op want ik heb nog geen schoen ;$

    Weet je dan wel tot welke schoenen je in beschikking heb?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag je meerdere schoenen gebruiken? Of slechts 1?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb zo goed als alle schoenen en @Flemisch, ik denk dat je maar 1 schoen mag gebruiken -- Egt een lastige leerkracht.

    als je lache schoenen heb.. zoals een ballerina of van die vans gevalletjes.. een varkentje? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    als je lache schoenen heb.. zoals een ballerina of van die vans gevalletjes.. een varkentje? ;D


    Dan kan je er een kartonnen neusje op plakken enzo ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op zich is het wel een leuk idee, zal het onthouden, maar ik ben niet zo voor dieren, mijn vorige opdrachten waar ik met een dier wou werken zijn grandioos mislukt --

    Misschien gewoon wat schilderen op een schoen? Ik bedoel maar, de mogelijkheden zijn eindeloos.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op zich wel maar we hebben maar 2 keer 50 minuten in een week van die les en ik krijg er totaal niet veel tijd voor -- Ik ben ook niet van plan om Weer alles thuis te doen. Ik ben ook geen grote kunstenaar, ik kan amper tekenen, die richting zit gewoon standaart op onze school. ;$

    Het is FlemiSH.en met een schoen kan je niet veel doen. ik weet het niet, sorry


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hmm geen dier dus.. ehm.. schoenen zijn kut..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry Flemish ;$ , Je kan echt niet veel doen met schoenen, daarom heb ik dus ook geen enkel idee ... Kut leerkracht.

    Maak een schoen-hoed? Of van een hoge schoen/laars kan je een vaas maken, alhoewel het niet echt handig is als je er water in doet... Hoet niet per se functioneel te zijn, toch?(:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:08 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nja, ik had wel een idee, maar ik weet niet wat ik met de 'bekleding' moet doen, want ik ging in een laars iets van aarde doen of stro ofzo, daar ging ik dan bloemen in zetten -nep-, maar ik heb geen idee wat ik met de buitenkant moet doen van die laars --