• Ik schrijf een story samen met iemand, maar af en toe hebben we er last van dat we niet alles hetzelfde kunnen doen. Ik ben dus de co-auteur, en ik kan bijvoorbeeld de geschreven hoofdstukjes niet activeren, en kan ik de niet-geactiveerde hoofdstukjes ook niet 'lezen' zoals het word wanneer we het activeren, en ik kan ze later niet meer inactiveren. Dus eigenlijk zou ik het handig vinden als ik ook alle handelingen zou kunnen doen die de auteur over een story kan doen.


    Its better to die on your feet than to live on your knees.

    Eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Chace schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat de co-auteur ook een bericht via pb zou moeten krijgen als er een reactie op de creaties wordt gepost.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 10:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    een co-auteur kan ook de foto niet meer aanpassen

    Lynnx schreef:
    een co-auteur kan ook de foto niet meer aanpassen
    Ja idd, ook vervelend. Je kan gewoon niet aan het inleidingstekstje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja idd, ook vervelend. Je kan gewoon niet aan het inleidingstekstje.


    Ja aan de inleiding kan een co-auteur niet, maar ik bedoelde de foto bij een hoofdstuk, die kan een co-auteur achteraf niet meer aanpassen

    Tot op bepaalde hoogte, eens.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein