• Ik zag dit spel net op spelletjes.nl (m'n nichtje is hier en ze wou het spelen) klik

    Ik vind dit eerlijk gezegd niet kunnen, veel mensen zullen nu vinden dat ik overdrijf, maar door deze spelletjes gaan kinderen véél sneller een tattoo zetten zonder er over na te denken, in plaats daarvan kunnen ze het toch houden op aankleedspelletjes of iets anders?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ach ja. :W not much you can do about it, is there?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... Dit is nog lang niet het ergste wat ik heb gezien, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aankleedspelletjes zijn nou ook niet echt onschuldig:W
    Maar zulke dingen heb je en dan is er wel het geluk dat je 16 moet zijn. Of de toestemming van je ouders, dus dan hopen we maar dat de ouders hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alastair schreef:
    Aankleedspelletjes zijn nou ook niet echt onschuldig:W
    Maar zulke dingen heb je en dan is er wel het geluk dat je 16 moet zijn. Of de toestemming van je ouders, dus dan hopen we maar dat de ouders hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.


    Of je doet alsof je 16 bent ^&^


    SLOAN.

    Je bent zelf ook 11, als jij er geen tattoo van laat zetten, zullen anderen dat ook wel niet zo snel doen, neem ik aan. Misschien overdrijf je lichtelijk. :'D Als een kind van 10 zo'n spel speelt, denken ze niet meteen dat ze een tattoo moeten nemen en houden die gedachte ook nog eens vol tot hun 16de/18de. Dat zal hooguit komen door de algemene acceptatie van een tattoo tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    Pfff, wacht maar tot je het jersey shore spel ziet D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Je bespot nu de intelligentie van de huidige generatie, lieve schat. :W
    Ik speelde vroeger allemaal Battlefield en Armageddon en zo, en yup, ik wil in 't leger, but for the purpose of serving my country, en niet om mensen neer te knallen omdat ik vroeger veel Battlefield deed. Je overdrijft. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Je bespot nu de intelligentie van de huidige generatie, lieve schat. :W
    Ik speelde vroeger allemaal Battlefield en Armageddon en zo, en yup, ik wil in 't leger, but for the purpose of serving my country, en niet om mensen neer te knallen omdat ik vroeger veel Battlefield deed. Je overdrijft. :W


    Stiekem wil ik dokter worden omdat ik t altijd awesome vond om in battlefield als medic te spelen en iedereen te reviven (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oke. De invloed van media wordt zwaar overschat hier. Als de media zoveel invloed zou hebben, dan hebben gewone gezelschapsspellen al evenveel invloed. Dus omdat jij monopolie speelt (het meest kapitalistisch spel) ga jij andere mensen uitbuiten. Risk zorgt ervoor dat je andere landen gaat aanvallen etc..?


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Oke. De invloed van media wordt zwaar overschat hier. Als de media zoveel invloed zou hebben, dan hebben gewone gezelschapsspellen al evenveel invloed. Dus omdat jij monopolie speelt (het meest kapitalistisch spel) ga jij andere mensen uitbuiten. Risk zorgt ervoor dat je andere landen gaat aanvallen etc..?


    I will rule the world! *O*
    Maar jah, wat Reloaded zegt klopt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    jij wil een deftig spelletje? meisje, pak lekker je barbiepoppen, probleem opgelost

    Hel schreef:
    jij wil een deftig spelletje? meisje, pak lekker je barbiepoppen, probleem opgelost


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Saph schreef:
    (...)

    I will rule the world! *O*
    Maar jah, wat Reloaded zegt klopt.

    Excuse me? You will rule the world? (cat)
    My world, my rules! D:
    Grapje hoor, teehee! XD
    OT: Ga de Sims spelen. Teehee. Daar zitten alleen maar vreemde dingen in! XD
    Lol. Anyway, ga met je Lego spelen, of je poppenhuis. 11 is jong genoeg daarvoor. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Taize schreef:
    ... Dit is nog lang niet het ergste wat ik heb gezien, helaas.

    Taize schreef:
    ... Dit is nog lang niet het ergste wat ik heb gezien, helaas.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis