• Ik zag dit spel net op spelletjes.nl (m'n nichtje is hier en ze wou het spelen) klik

    Ik vind dit eerlijk gezegd niet kunnen, veel mensen zullen nu vinden dat ik overdrijf, maar door deze spelletjes gaan kinderen véél sneller een tattoo zetten zonder er over na te denken, in plaats daarvan kunnen ze het toch houden op aankleedspelletjes of iets anders?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hel schreef:
    jij wil een deftig spelletje? meisje, pak lekker je barbiepoppen, probleem opgelost
    Ohnee dat kan niet! want barbies hebben onrealistische maten en dat zorgt ervoor dat iedereen zo negatief is over zijn eigen lichaam.. (oke, sorry.. Maar ik ben al die zever van invloeden van spelletjes enzo beu.. : D )


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Ohnee dat kan niet! want barbies hebben onrealistische maten en dat zorgt ervoor dat iedereen zo negatief is over zijn eigen lichaam.. (oke, sorry.. Maar ik ben al die zever van invloeden van spelletjes enzo beu.. : D )


    Ja dat is waar. Zo kunnen ze bij alles wel iets vinden wat niet goed is en wat invloed heeft enzo... Mensen moeten niet zo rap overdrijven, kinderen mogen toch plezier hebben. Of mag dat niet meer?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Nou, ik speelde vroeger een spelletje waarbij je met de penis moest richten in de condoom die dan op een band heen en weer gingen zodat je moeilijk kon mikken.
    Als je ernaast schoot, kreeg je een baby en bij drie baby's was het game over.

    Ik snapte dat als kind niet. Ik had niet eens door dat dat condooms waren of met wat ik schoot. Het enige dat ik wel wist was dat het een leuk spel was. :'D


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Je bent zelf ook 11, als jij er geen tattoo van laat zetten, zullen anderen dat ook wel niet zo snel doen, neem ik aan. Misschien overdrijf je lichtelijk. :'D Als een kind van 10 zo'n spel speelt, denken ze niet meteen dat ze een tattoo moeten nemen en houden die gedachte ook nog eens vol tot hun 16de/18de. Dat zal hooguit komen door de algemene acceptatie van een tattoo tegenwoordig.


    Ex astris, sciencia

    Een paar jaar geleden, had je op deze site, of spelle.nl ofzo , zelfs een spelletje dat je zo'n jongen was die met zoveel mogelijk meisjes in een bed moest belanden. Dan vond ik dat nog wel erger eigenlijk .


    Tell me about it, stud.

    Pusheen schreef:
    Nou, ik speelde vroeger een spelletje waarbij je met de penis moest richten in de condoom die dan op een band heen en weer gingen zodat je moeilijk kon mikken.
    Als je ernaast schoot, kreeg je een baby en bij drie baby's was het game over.

    Ik snapte dat als kind niet. Ik had niet eens door dat dat condooms waren of met wat ik schoot. Het enige dat ik wel wist was dat het een leuk spel was. :'D


    Er was ook een spel zoals dat bedoeld was om mensen te leren wat STD's waren en condooms te gebruiken. Je speelde een penis met een condoomhelmpje die met een geweer sperma en soas moest neerschieten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je dat al erg vind, hoop ik niet dat jij ooit in je leven door mijn harde schijven hoeft te zoeken. (en dan hier die meesterlijke smiley die ik niet kan invoeren omdat ik niet van ananassen houd)

    De spelletjessites moeten gewoon kinderlijk blijven, of een 16+ zone hebben ofzo :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hel schreef:
    jij wil een deftig spelletje? meisje, pak lekker je barbiepoppen, probleem opgelost


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"