• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga mijn personages hier ook droppen dan :)


    Naam: Brooke Phoenix
    Leeftijd+leerjaar: 16
    Innerlijk: Brooke is een zeer vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een grote smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Brooke is erg vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er uit kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Brooke is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Ja, Brooke is een zeer onhandig meisje, elke dag struikelt ze wel ergens over of laat ze weer eens iets uit haar handen vallen. Gelukkig bestaat er magie om haar een beetje te besparen van de pijnlijkste dingen. Als Brooke nerveus is, dan begint ze te stotteren en kan ze erg rood aanlopen. Maar in de meeste gevallen is dat alleen als er een leuke jongen haar aanspreekt.
    Extra: Brooke is thuis de jongste. Ze woont samen met haar ouders en 8 zussen in het hartje van Parijs. Oorspronkelijk is ze afkomstig van Amerika, maar haar ouders vonden de Franse leermethode beter voor hun kinderen.
    Uiterlijk:

    Brooke is 1m68 en heeft lange, blonde haren die tot halverwege haar rug komen. Ze heeft felblauwe ogen en is redelijk slank gebouwd.
    Afdeling: Les Aigles
    Speciale kracht: Ze kan gevoelens van anderen beïnvloeden.


    Naam: Anthony Blair
    Leeftijd+leerjaar: 18
    Innerlijk: Anthony, voor de vrienden Andy, is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet iedereen. Het vreemde is gewoon dat hij nog steeds geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft. Als Anthony je niet moet hebben, kan je verwachten dat je zijn nieuwe doelwit kan worden.
    Extra: Anthony woont samen met zijn moeder, 2 broers en zus. Zijn vader heeft hij nooit gekend. Anthony is ook een faunaat, namelijk een grizzlybeer.
    Uiterlijk:

    Anthony is 1m85, erg gespierd en heeft een redelijk arrogant trekje over zijn gezicht. Hij heeft donkerblonde haren dat wat rebels geknipt is. Op zijn borstkas heeft hij een litteken nadat hij als klein kindje geraakt was door een vuurstraal van een van zijn oudere broers. Maar aangezien hij het best stoer vond staan, heeft hij het nooit laten weghalen. Hij heeft erg donkere ogen wat hem iets mysterieus geeft.
    Afdeling: Les tigres
    Speciale kracht: Hij kan het verleden van iedereen zien.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Abo


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vermoed wel dat de vorige topicmaakster nu ook niet meer meespeelt, maar ik laat haar voorlopig toch staan (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik het hoofd van de aigles reserveren en een lerares?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja, is goed (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik eentje reserveren? Ik zou heel graag meedoen, maar heb nu geen tijd meer om nog een personage te maken. Ik moet zo van de pc.
    Edit: Ohja en liefst bij Les Aigles.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:43 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik zet je erbij (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ghehe, ik ga invullen]
    Naam: Aminthe Samantha Farnsworth
    Leeftijd+leerjaar: 16, leerjaar 1.
    Innerlijk: Aminthe is zachtaardig, en kan het met iedereen vinden. Als ze vreemden ontmoet, is ze erg verlegen, maar na een tijdje gaat dat over. Ze is altijd vrolijk, maar is vroeger gepest, waar ze nu nog steeds bang voor is.
    Extra: --
    Uiterlijk:


    Afdeling: Les Aigles.
    Speciale kracht: Ze kan onzichtbaar worden als ze het wil.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:50 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    mag ik 2 reserveren? een meisje voor les Aigles en een jongen voor les tigres?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga mijn personage hier ook nog eens droppen, dat is iets overzichtelijker (nerd), Oh is het goed als ik straks nog een leerling aanmaak? Voor Les Tigres.

    Naam: Valeria Gylliger
    Leeftijd+leerjaar: lerares
    Innerlijk: Door alles wat er in haar verleden is voorgevallen is ze een harde, onverbiddelijke en afstandelijke vrouw geworden. Toch wordt ze nog iedere nacht geplaagd door nachtmerries over moorden en andere dingen die ze zag toen ze opgroeide.
    Extra: Ze straalt een soort macht uit, op een goede manier, mensen luisteren als zij iets zegt.
    Uiterlijk:


    Speciale kracht: Het bespelen van elementen, dit mag dan wel een grote gave zijn, het kost haar veel energie, soms zelfs te veel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 13:37 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Cassie Jade Mirron
    Leeftijd+leerjaar: 17 (3e jaar)
    Innerlijk: Cassie doet soms dingen waardoor je je afvraagt waarom ze niet in Les Tigres zit. Ze is bijna nergens bang voor, alleen voor spinnen. Ze is erg trouw aan haar vrienden en zou die dan ook niet snel verraden. Als je aan haar vrienden komt heb je dan ook een groot probleem. Ze kan soms een beetje gemeen uit de hoek komen door haar sarcastische opmerkingen. Als ze je écht mag zou ze je nooit kwetsen. Af en toe kan ze het niet laten om met jongens te flirten. Ze heeft behoorlijk veel lef en vindt het dan ook niet heel erg als ze in de problemen komt.
    Extra: -Als ze boos is kan ze soms dingen in het rond laten vliegen zonder dat ze het zelf door heeft.
    -Ze is best wel slim maar heeft nooit zin om iets voor school te doen.
    -Haar beste vriend, Michael, is verongelukt en daar geeft ze zichzelf de schuld van.
    -Het maakt haar niet uit of je arm/rijk of puurbloed/dreuzelkind bent
    Uiterlijk:


    Cassie is ongeveer 1.73 en heeft een mooi slank figuur. Ze heeft lang golvend licht bruin haar en oceaan blauwe ogen met gouden vlekjes erin, waar jongens gemakkelijk de weg in kwijt raken.
    Afdeling: Les Aigles
    Speciale kracht: Telekinese

    Naam: Liam Jayden Keano
    Leeftijd+leerjaar: 18 (3e jaar)
    Innerlijk: Liam heeft al vele meisjes harten gebroken, maar als hij een meisje écht leuk vindt gaat hij er helemaal vol voor. Hij kan behoorlijk koppig zijn en luistert naar bijna niemand. Hij komt nogal arrogant over en is eigenlijk alleen aardig tegen zijn vrienden.
    Extra:-Hij heeft nog een meisje écht leuk gevonden
    Uiterlijk:


    Liam is ongeveer 1.90 en behoorlijk gespierd. Hij heeft chocolade bruine ogen en warrig donkerbruin haar.
    Afdeling: Les Tigres
    Speciale kracht: Kan zichzelf genezen

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als een van die leerkrachten eventueel het andere afdelingshoofd wordt,
    kunnen we straks beginnen (:
    En ik pas straks ook de beginpost aan (;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    Als een van die leerkrachten eventueel het andere afdelingshoofd wordt,
    kunnen we straks beginnen (:
    En ik pas straks ook de beginpost aan (;


    Oh, neem Valeria maar hoor, lijkt me fun. (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    (...)

    Oh, neem Valeria maar hoor, lijkt me fun. (:


    Oki.
    Om 6 uur mag ik pas weer op de pc, dus nog even wachten ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Thimo Parker
    Leeftijd+leerjaar: 17, derde jaar.
    Innerlijk: Thimo is sluw. Hij kan soms zomaar voor je neus verschijnen terwijl je niks door hebt. Hij is nieuwschierig, vriendelijk en behulpzaam. Hij kan niet lang stil zitten. Als je hem beledigt kan hij erg lang boos blijven, vooral als het over zijn uiterlijk gaat want Thimo is aardig eidel.
    Extra: Thimo heeft nooit een vast huis gehad doordat zijn vader altijd met hem van land naar land vloog voor zijn werk.
    Uiterlijk:

    Thimo heeft donker bruin haar en fel blauwe ogen. Hij geeft veel om zijn uiterlijk, dus je zult hem ook niet zo snel onverzoorgd aantreffen.
    Afdeling: Les Aigles.
    Speciale kracht: Klonen, hij kan zichzelf (en andere (dingen) zo vaak hij aan kan vermenigvuldigen. Hoe meer hij zichzelf Kloont hoe zwaarder het voor hem wordt. Andere mensen of voorwerpen kan hij nog niet vermenigvuldigen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."