• We should be Hazzy Stylgomery.


    Trailer

    Nadat Harry en Caroline uit elkaar zijn, lijkt het voor Harry even rustig te zijn. Maar zijn interesse voor de oudere dames blijft bestaan, hoewel houdt hij zich niet zo bezig met meisjes. Hij ontmoet Hazel in een restaurant, terwijl ze nog steeds verdrietig is van de break-up met haar vriend. Ze kan alle steun gebruiken en ziet niet in dat de jonge Harry hier maar al te blij mee is. Het enige probleem: Hazel is 13 jaar ouder.
    # One Direction bestaat.


    Rollen.
    Beste vriendin Hazel. Tegen de dertig jaar oud.
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Ik kies er twee.
    Jongere zusje Hazel. Rond de zeventien jaar oud.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon.
    Extra informatie:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin Hazel
    Voornaam: Paula
    Achternaam: Gilbert
    Volledige naam: Paula Silvia Gilbert - Fernandes
    Leeftijd en geboortedatum: 28 jaar - 15 februari 1983
    Karakter: Paula is een geboren familiemens. Ze is opgegroeid in een grote familie en heeft al haar hele leven de wens gehad om zelf ook een groot gezin te krijgen. Paula is heel erg verzorgend en kan zich goed inleven in anderen. Ze is vaak een luisterend oor en kan goed geheimen bewaren, die anderen haar toevertrouwen. Maar Paula is ook een echte latina, wat betekent dat ze ook een vurige kant heeft. En als ze het ergens niet mee eens is, dan is ze ook niet bang om dat te laten horen. Ze is opgegroeid in een arm, Argentijns dorpje en dat heeft ervoor gezorgd dat ze alles behalve een diva is. Ze is heel tevreden en veel geld vindt Paula niet belangrijk.
    Uiterlijk:

    Jessica Alba.
    Extra informatie: Paula Gilbert (geboren Fernandes) is sinds anderhalf jaar getrouwd met de 32-jarige Engels-docent Peter Gilbert. Paula is zelf al bijna 5 jaar Spaans-docent, maar dat ligt nu op een laag pitje. Want samen hebben ze net een kindje gekregen : Een meisje met de naam Fenna. Ze zijn gelukkig getrouwd en genieten van hun gezinnetje. Maar Paula moet opletten dat ze niet opgeslokt worden door haar gezinsleven en af en toe ook tijd voor zichzelf neemt.
    Titel? Ik ben slecht in titels hihi. Die van HungryNiall is een idee?
    Mag ik je waarschuwen? Natuuuurlijk!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:27 ]


    Tell me about it, stud.

    Thanksya'll. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Liefst vriendinnetje Louis! <3
    Voornaam:Ave
    Achternaam: O'Malley
    Volledige naam: Avelon Sera O'Malley
    Leeftijd en geboortedatum: Ave is achttien jaar oud en verjaart op 31 december. Ze is dus geboren op 31'12'1993.
    Karakter: Ave O'Malley, het vrolijke en spontane meisje, dat een klein beetje apart is. Ave is een meisje dat bijna altijd een glimlach op haar gezicht heeft, vriendelijk en ook wel beleefd is. Een meisje dat graag een praatje met je wilt maken en een meisje dat je graag helpt. Ook is Ave best slim, op dit moment is ze net bezig met haar opleiding Journalistiek. Ave heeft overigens ook wel eens haar momentjes. Momentjes waarop ze zo dom kan zijn als een zeekoe. Soms maakt ze een beetje domme opmerkingen of vraagt ze iets wat twee seconden geleden is gezegd, ook heeft ze soms de neiging om tegen een deur aan te lopen. Deze momenten komen niet zo heel vaak voor. Maar toch ziet Ave de humor erin. Ave heeft een goed gevoel voor humor en lacht ook best veel, vaak ook om niets. Ave kan ook goed rare stemmetjes maken om andere aan het lachen te krijgen. Maar Ave kan overigens ook heel verlegen zijn, bijvoorbeeld als je haar lieve complimentjes geeft. Op dat moment begin ze te stotteren en te blozen, tenminste als zij diegene ook leuk vindt. Ze is ook erg zorgzaam en houdt best veel van kinderen, ze zou zo een keer een avondje op willen passen, maar liever wel met z'n tweeën. Ave leeft trouwens ook in haar eigen wereldje, een wereldje dat ze als kind bedacht, een soort fantasy wereld, een wereldje waar goed en kwaad in leeft, maar dan gescheiden van elkaar. Soms als ze eens oppast op kinderen vertelt ze verhaaltjes over deze wereld, wat de kinderen bijna altijd helemaal geweldig vinden, Ave vindt dit zelf ook. Als laatste wat je moet weten over Ave, is dat ze vreselijk creatief is, in verschillende vormen.
    Uiterlijk:


    lily collins
    Ave heeft lang bruin haar, wat soms een beetje kastanje bruin lijkt, maar het is gewoon bruin. Er zit een beetje slag in, soms zit het warrig en soms zit het goed. Ze doet er niet erg veel mee en heeft ook niet vaak wat in haar haar zitten. Soms heeft ze haar haren vast, bijvoorbeeld als ze gaat sporten of wanneer ze het erg warm heeft. Ave heeft grote ogen, waarom meestal maar een beetje make-up zit. Ze draagt niet zoveel make-up, maar je ziet haar niet snel zonder make-up. Ave heeft grote bruine ogen, die er vaak dromerig uitzien. Ze heeft een paar sproetjes en ze heeft een beetje een wipneus. Ave heeft mooie volle lippen, niet te vol, gewoon er tussenin. Haar mond is gevuld met een mooie rij met grote witte tanden. Ze heeft nooit een beugel gehad, dat kan je ook zien, want een van haar boventanden staat een beetje gedraaid, maar dat vindt Ave niet erg. Ave is zo'n meisje dat zo'n beetje alles draagt. Ze draagt alles wat ze mooi vindt, dat kan van een strak zwart t-shirtje op een zwarte skinny jeans met zwarte hakken eronder zijn tot rode skinny met een zwart adidas vest erop. Ze draagt alles wat ze mooi vindt, en soms komt er wel wat speciaals uit. Ze draagt ook graag wat sieraden, maar natuurlijk niet te veel. Ave is trouwens ook niet zo heel groot en best wel licht.
    Extra informatie: Ave is van plan om schrijfster te worden, maar ze is voor de zekerheid bezig met een opleiding Journalistiek. Tussendoor schrijft ze. Ave heeft geen vader meer, deze is overleden toen Ave zelf vier jaar oud was. Haar moeder is vier jaar geleden hertrouwt en heeft toen nog een zoontje gekregen, Peeta, die op dit moment drie jaar oud is. Dus Ave heeft een klein halfbroertje, waar ze vreselijk veel van houdt. Ook heeft ze een hond, Dougie. Verder speelt Ave ook gitaar en heeft ze een lichte vorm van claustrofobie.
    Titel? Lovin' the curls. oke. iduno. ik faal (:
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please! (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:52 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Beste vriendin Hazel
    Voornaam: Amber
    Achternaam: Nights
    Volledige naam: Amber Jane Nights
    Leeftijd en geboortedatum: Amber is 13 jaar oud. Ze is geboren op 18 december 1998.
    Karakter: Amber is een meisje met veel kanten. Dat komt omdat ze net in de puberteit zit en heel veel dingen nu aan het uitvinden is. Op het gebied van jongens, maar ook gewoon in het dagelijkse leven. Amber is een echt meisje, meisje aan het worden. Ze houdt steeds meer van jurkjes, terwijl het eerst alleen maar een paar jeans met een t-shirt was. Maar ook dat is ze nog niet verleerd, en ze loopt nog graag in een t-shirt met jeans rond. Ook houdt Amber nu erg veel van accessoires. Ze begint oorbellen, kettingen, ringen en armbanden steeds leuker te vinden. Amber houdt heel erg veel van aandacht. Ze is best druk, en doet vaak gek. Ze is soms brutaal en kan fel uit de hoek komen. Maar tegelijkertijd kan ze ook heel rustig zijn, en goed luisteren. Ze is ook lief, maar dan vooral alleen maar voor haar vriendinnen. En voor Hazel, is ze natuurlijk altijd lief. Amber houdt namelijk niet van ruzie met haar vriendin. Hazel is erg belangrijk voor Amber, en ze wilt haar dan ook niet kwijt. Amber vindt het helemaal niet erg om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Maar dan wel graag positief. Maar nu ze steeds meer aan het ontdekken is, wilt ze ook wel eens aandacht van jongens. Amber vergeeft mensen niet zo snel. Alleen Hazel zou ze snel vergeven. Andere mensen, mogen wel wat meer doen om het weer goed te maken, dan alleen sorry te zeggen. Amber is niet te beroerd om op iemand af te stappen. Of als mensen zeggen 'dat doe je toch niet,' doet ze het juist. Het maakt niet uit wat het is, ze doet het.
    Uiterlijk:



    Amber heeft mooie, bruine golvende haren. Haar haren golven van nature, en ze hoeft het alleen maar te kammen, en het zit mooi in model. Amber heeft bruine ogen die ze op maakt met mascara. Verder niks. Ze houdt niet zo van andere dingen, zoals oogpotlood of oogschaduw. Amber heeft mooie, volle, rode lippen van haar zelf en smeert daar dus ook nooit wat op. Alleen een klein laagje lipgloss voor speciale gelegenheden. Mila heeft twee rijen prachtige, witte tanden, die recht naast elkaar staan. Mila is net van haar beugel af, en dat is ook wel te zien ook. Mila heeft een gewone lengte van 1.63 meter. Mila is een beetje getint. Dat komt omdat haar vader heel aardig getint is, en haar moeder gewoon blank is.
    Zendaya Coleman
    Extra informatie: Amber danst al vanaf dat ze 6 is. Ze zit bij een hip hop groep en is heel goed geworden. Ze traint drie keer in de week, één uur in de avond. Ze vindt dansen heel leuk en is altijd aan het dansen. Ook is het een goede uitlaatklep als ze druk, of verdrietig is. Ze legt haar hele gevoel in dansen. Al merkt ze dat zelf niet eens. Amber woont samen met haar vader Maikel, haar moeder Linda en haar oudere broer Drew. Ze zijn een hecht gezin. Al plagen Drew en Amber elkaar altijd. Ze zitten elkaar altijd dwars, maar toch houden ze veel van elkaar.
    Titel? Let them say what they want. Ik faal in titels sorry.
    Mag ik je waarschuwen? Ja graag, sowieso :3

    Lol ik las bij beste vriendin Hazel tegen de dertien, in plaats van tegen de dertig. Ik ben nu te moe om een andere rol te maken. Dus misschien maak ik morgen nog een rol. :3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:02 ]

    nothing (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:52 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Beste vriendin Hazel
    Voornaam: Nieve
    Achternaam: Chamberlain
    Volledige naam: Nieve Brooklyn Chamberlain, haar eerste naam heeft ze vooral te danken aan haar Spaanse moeder, aangezien het ook een Spaanse naam is. De tweede naam is een grap van Nieve haar ouders, in Brooklyn is Nieve namelijk verwekt. Zelf kan ze er niet echt om lachen, maar elke keer als er mensen bij haar ouders over de vloer komen wordt het weer verteld, om gek van te worden.
    Leeftijd en geboortedatum: Nieve is zevenentwintig jaar oud, ze is geboren op negentien maart 1984. Nieve is erg op haar leeftijd gesteld en bang om ouder te worden – het nare getal dertig. Ze doet er alles aan om het tegen te gaan. Van crème’s tot bijgelovige rotzooi.
    Karakter: Nieve is een erg excentriek en creatief persoon. Ze is erg levendig en ziet het leven positief in, ze is dus een echte optimist als het erop aan gaat en weet mensen al snel op te vrolijken. Ze is een spontane meid die graag met iedereen een babbeltje maakt, ze houdt dan ook erg van aandacht en heeft zeker een bepaalde hoeveelheid nodig. Als ze dit niet krijgt kan ze chagrijnig worden of geïrriteerd, ze ziet zich namelijk soms best als een belangrijk persoon en heeft een redelijke eigendunk van zichzelf. Nieve is niet iemand die snel liegt, ze is juist iemand die erg graag bij de waarheid blijft, omdat ze het toch al snel verpest met alle leugens die ze zou maken – tevens is ze er totaal niet goed in en zien mensen het direct als ze het doet. Ook is ze erg realistisch en Ze is iemand die erg snel gestresst raakt en een redelijke workaholic, ze is ambitieus en erg precies. Ze wilt altijd op schema lopen en is een persoon die er totaal niet tegen kan om de grond in geboord te worden. Ze kan dan ook niet erg goed samenwerken, omdat ze vrijwel altijd haar zin door wilt drijven. Bijdehand zou je Nieve zeker kunnen noemen dus. Nieve is erg uitdagend en houdt van het uitproberen van nieuwe dingen. Ze is dol op gevaar en gaat elke wedstrijd maar al te graag aan. Ondanks dat is ze niet iemand die erg goed tegen haar verlies kan, waardoor ze nog wel eens uit haar fel kan barsten. Tevens is de dame een tikkeltje ongeduldig en een echte dierenvriend. Ze zou niemand echt iets kwaad kunnen doen en heeft alles vaak goed in de zin.
    Uiterlijk:


    Nieve is zeker geen lelijke dame, maar ondanks dat haar moeder Spaans is ziet ze er zo niet uit. Gewoon een normale meid is het eigenlijk. Ze is niet dik, maar dun is ze nou ook weer niet te noemen. Ze heeft redelijk brede schouders, waardoor sommige haar wat mannelijk vinden ogen, maar dat is overdreven te nomen. Nieve is zo ongeveer 1.70m, niet veel langer, maar zeker niet korter. Langs haar ronde gezicht vallen prachtige donkerbruine haren vol slag die tot iets boven haar borsten. Ze heeft een mooi gezicht, een redelijk brede mond met roze gekleurde lippen, volle wangen, een kaarsrechte neus en donkerbruine ogen die worden omringd door donkere, gekrulde wimpers.
          Haar kledingstijl is erg normaal en basic, niet al te bijzonder of met teveel glitters of prularia. Nieve houdt van donkere en lichte kleuren, zolang het maar niet fel is vindt ze het best. Ze draagt graag strakke spijkerbroeken of juist losse jurkjes en rokjes gecombineerd met leuke accessoires en pumps. Ze gaat gewoon mee met de tijd, eigenlijk.
    Genevieve Cortese – Padalecki
    Extra informatie: Al een aantal jaren is Nieve erg gelukkig samen met haar sinds kort verloofde, Seth Conant. De twee zijn al samen sinds het examenfeest van de middelbare en sindsdien nooit meer uit elkaar gegaan. Al een tijdje wonen ze samen en zijn op dit moment een bruiloft aan het plannen voor aanstaande zomer. Kinderen zijn ze nog niet aan toe, vooral omdat Nieve een hekel heeft aan krijsende peuters, baby’s en dreumesen en ze er zegt koppijn van te krijgen.
          Na haar opleiding handel is Nieve weddingplanner geworden wat haar erg bevalt. Ze organiseert originele en creatieve bruiloften voor een goedkope prijs en voert ze hierna tot de puntjes uit. Ze praat er wel eens over, verteld dingen die ze meemaakt en de sappigste roddels.
    Nieve is expres ver van haar ouders gaan wonen, zodat ze deze niet vaak voor de deur ziet verschijnen. Dit komt vooral omdat ze niet wilt dat haar ouders haar constant in de gaten houden wat ze allemaal doet. Ze heeft één broertje, Edmund. Hij is twintig en woont nog thuis. De twee hebben een erg goede relatie.
    Jensen Ackles, Skandar Keynes
    Mag ik je waarschuwen? Jap.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bedankt allemaal. Ik ga straks rollen kiezen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)


    YEAH EN NU MOETJE BEGINNEN. srsly, i love you.
    Als je nog rollen nodig hebt, gil :3


    all I want is the taste that your lips allow

    Dumbledore schreef:
    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)


    Yeaaaaaah! Thanks voor de rol, lieve schat! (H) Ben er heel blij mee. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)


    Superleuk dat ik er in iedergeval in voorkom!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dumbledore schreef:
    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)
    OH MY GOD DANKJEWEL! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dumbledore schreef:
    De rollen.
    Beste vriendinnen Hazel. Nieve Brooklyn Chamberlain - Mags & Paula Silvia Gilbert - Fernandes - Thankful
    Vriendin Zayn/Niall/Liam/Louis. Beaudyn Lavazza Moreiro
    - Malambri & Charlotte Hannah Morris - Riverfire
    Jongere zusje Hazel Charlie Zoeey Montgomery - Tomlinson

    Note!
    Attenborough met Juliette Victoire Mavor komt er ook in voor, maar ik weet nog niet zeker met wat voor rol. Ik vond de rol gewoon leuk. :Y)


    Oeeeh, dankjewel dat mijn rol er in voorkomt! ^^


    Tell me about it, stud.