• Ik wist in befuck niet waar dit moest staan.

    Ik heb Midna nu al paar maandjes & ik ben aan verandering toe..
    En ik geen ideetjes heb..
    en me enige idee paar uurtjes geleden voor me neus weggekaapt is.
    Wil ik aan jullie vragen of jullie bepaalde ideetjes heb voor een leuke usernaam ;D
    En als je die niet weet.. Vertel me hoe je aan die van jouwe bent gekomen ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dramoine zag ik ergens op YT en vond het wel mooi klinken.
    PrincesSnape door een weddenschap met een vriendin.
    En deze, doordat ik mijn hoofdpersonage Sharp noem vanachter. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn naam (Sanne) komt van Soesjanna, wat oud Hebreeuws is en Lelie betekent. Op dit moment interesseert Latijn me erg, dus ik heb Lelie in het Latijn gezet en tadá Lilium is geboren.
    Mijn vorige namen waren mijn favoriete characters/hun bijnamen uit mooie boeken (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Salem is de stad waar vroeger heksenprocessen werden gehouden en mijn favoriete personage uit Sabrina the Teenage Witch. (:
    Je kunt een random woord vertalen in het engels (of andere taal) en misschien vindt je dan iets leuks? C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Waarom neem je niet Misna? ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Chimaera is een grieks fabeldier :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Saritaishot ^^

    Ik ben aan mijn username gekomen omdat het van Sevda moest D=

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 13:52 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boeken/series/films/landen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *Me is roleplay* ik heb heel snel een naam nodig.. *eerste wat ik denk* Uh, Saphire! Maar, wacht, het moet een jongens naam zijn. Saph!

    and so, Saph was born. He's gay, and asian, and fucking epic. See my story for more info on this epic character of mine. :Y)

    Okay, but seriously, that's how it happened.

    Ook had ik Escritura, via google Translate (Betekent Schrijven)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik tikte gewoon een mooi woord in in Google Vertaler en dat vertaalde ik naar het Latijns en tadaaa :').


    The odds are néver in our favor.

    RainbowDay heel erg simpel:
    My Little Pony :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neem de naam van een god/godin? Philyra is de griekse godin van de schrijfkunst ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind een van de mooiste latijnse woordjes vesper wat schemering betekent, ik neem meestal latijnse woordjes voor usernames, of etenswaren c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Adsignatio
    :Y)
    (LOL, gewoon een random woord ingetypt bij Google translate)
    Of Exanguis (levenloos in het Latijn:Y))

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vluuv is ooit ergens ontstaan uit fluffie, omdat ik dat altijd als standaard naam gebruikte voor poppetjes in computerspellen toen ik jonger was. Maar toen was er een spel waar je maar 5 letters mocht gebruiken, en toen is het van Fluff naar Fluuf naar Vluuv gegaan c:

    Misschien kun je zoiets doen? Een woord helemaal veranderen en aanpassen tot je het leuk vind klinken of het er mooi uit vind zien? ^-^

    Vantastic is van Captain Vantastic. De bijnaam van Robin van Persie.
    Liedjes, woordenboek, (bij)namen van je idolen?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:29 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.