• Hello lovely family of mine! (:
    Ik heb dus nét de videoclip gezien ik vind 'm echt ge-wel-dig!
    I love how they do the inbetweenersdance, ghehe.
    Wat vonden jullie 't leukst? En wat is jullie mening?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Er is simpelweg geen woord voor hoe ik het vond, het was absoluut FANTASTISCH! Ik vind het leuk dat ze nouja eigenlijk gewoon heel normaal doen in de clip, gewoon zoals ze zijn! Heb je dat kleine love moment tussen Zayn & Louis gezien? echt zooo lief! anyway ik vind alles geweldig aan deze clip & the boys ofcourse haha Zayn killed me literally in this video! =D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:23 ]

    De leukste clip tot nu toe. Hij is echt super!<3

    wil iemand hem hier zetten? Ik heb youtube openstaan voor wat schoool dingen en die ben ik dus kwijt als ik het op ga zoeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat stukje waar Zayn en Niall elkaar zo raar aankijken en dat Zayn's hoofd op Louis' schouder ligt tijdens Louis' solo, echt geweldig :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Paylor schreef:
    wil iemand hem hier zetten? Ik heb youtube openstaan voor wat schoool dingen en die ben ik dus kwijt als ik het op ga zoeken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    (...)


    HAHAHAHAHAHA Weetje wat mn zusje zegt: Waarom zijn ze niet knap?? Die met die bolle haren is gewoon niet knap xDxDxDxD Ze bedoelde Harry. LOLOLOL
    I luv her. Mn zussie is cool^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik vind het super-gewelgig-schattig-lief-asdfghjkl-grappig-prachtig-..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:28 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Awesome


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Malambri schreef:
    (...)

    Ik vind dat liedje leuk. oeps

    De clip is echt geweldig! <3


    Think, it's the new sexy.

    the Zouis moment is tha bomb :9~


    Not all those who wander are lost.

    Ik zie bromance op 1:30 (nerd)


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb em al gezien, ik vind het leukste als harry doet van; Shot me out of the sky. Die bewegingen ahah met zen wenkbrauwen omhoog, en Harry op de fiets en daarna Zayn's lachje. En op 2:20 waar ze dat grappige dansje doen. Louis ook in het begin rond 0:02 echt zo geniaal. En dan Louis en Zayn rond 1:29 echt OMG zo cutee! En all day and all night op 1:22 met Zayn en Niall echt serieus zo cute! En dat ze achter die zetel uitkomen ik bedoel, IM DYING.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:46 ]

    Ladylit schreef:
    Ik zie bromance op 1:30 (nerd)

    Inderdaad, echt te cute voor woorden haha, POOR HARRY.

    Ik vind hem echt asdfghjkl, geen woorden voooor. Haha, ik vind het vooral leuk dat ze gewoon hun ding doen, niets gepland of zo zoals in GBY. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.