• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Deze Aliën gaat ook slapen, Aha (puh) ;) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Na ik ga, ik ben er morgen midddag vast wel weer. :)] [Doegh! Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik kan niet morgen middag en lin de download!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (dag kel xx)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik ga ook slapen ;3]


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik haast me, en kijk rond als ik op school aankom. Ik zie Charlie op ons plekje van gisteren zitten en twijfel of ik naar haar toe zou lopen. Zo heel veel zin heb ik niet om haar verhalen van gisteren te aanhoren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Ik zie de vriendin van Charlotte het schoolplein oplopen. Ik besluit om eens spontaan te doen en ik loop naar haar toe.
    "Hey!" roep ik blij.
    "Hoe gaat het?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Donna komt naar me toe gelopen.
    "Hoi," antwoord ik met een glimlach.
    "Goed, en met jou?"
    Ik kijk even vluchtig naar Charlie.


    [I'm off :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    "Ook goed!" roep ik lachend.
    Ik wil een gesprek beginnen als ik Pablo het schoolplein op lopen. Hij ziet er slecht uit. Een ingevallen gezicht en donkere kringen onder zijn ogen.
    "Pa!" roep ik geschokt.
    "Wat is jou overkomen?"
    Hij begint te lachen.
    "Mijn buurmeisje huilde de hele nacht!" zegt hij lachend als een boer met kiespijn.
    "Alles is goed hoor, alleen een beetje moe."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ik zie Donna staan bij Quince. Ik loop erheen met Maya nog op mijn rug en Levi die moeilijk loopt. Ik zet Maya naast Quince neer en ga ernaast zitten. "Morgen." Mompel ik tegen ze en ga tegen de boomstam aanzitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Hey," zeg ik tegen André.
    "Hoe is het?"
    Ik glimlach naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ik trek even een wenkbrauw op maar praat dan verder.
    "Het gaat wel goed, met mij wel." Grinnik ik en kijk richting Maya en Levi.
    "En met jou, ook goed volgens mij, want je hebt een bigsmile op je gezicht." Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik komvanavond online moet nu naaar scouting wilie,and vkoor samenvatting zoren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké tot vanavond ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Beter dan thuis, daar heb ik alleen maar diepvriesbrood," zegt Kyle met een lachje. Ik eet verder en kijk lachen toe hoe hij van de cornflakes geniet.
    Wanneer we klaar zijn rapen we snel ons boeken voor school samen en stappen in de auto.
    Ietwat op het laatste moment parkeer ik op de parking van school. Ik wil zo graag mijn arm om Kyle heen slaan maar ik laat het zo.

    Charlotte

    Wanneer ik de bel hoor spring ik recht. Het voelt heerlijk zonder nieuwe blauwe plekken. Ik kijk op en zie Mary bij Donna staan. Ik schrik wanneer ik hetzelfde vreemde gevoel krijg als wanneer ik Michael bij Donna zie. Ik prop de blik van verbazing snel weer achter mijn masker en ga gewoon naar binnen. Ik heb eerst biologie en kies een tafeltje achterin het lokaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.