• Okaaay mss beetje stom, maar give it a shot! :D

    Helemaal zelfgemaakt;

    Amerika is het verleden, Europa de toekomst maar jij, jij bent mijn wereld. <3.

    Okay nu jullie, :D


    Your Butt is Mine!

    Discord schreef:
    Tieten grijpen en kijken of ze de politie belt. Zo niet: SCOOORE!


    Eh wat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hooligan schreef:
    Stare and do nothing.


    Save me from myself.

    Laatst kwam een jongen die ik van school ken, naar me toegelopen en zei: 'Weet je waarom de lucht zo grijs en grauw is?' Ik: 'Nou vertel het eens.' 'Omdat al het blauwe in jouw ogen zit.' Ik: 'Eh .. Michel, ik heb groene ogen. Hij: 'Oh' en liep toen weg ..


    To infinity and beyond •

    Iedereen heeft het koud, maar ik krijg het heel warm.


    Firm believer of all that is magic

    Zaynholic schreef:
    Laatst kwam een jongen die ik van school ken, naar me toegelopen en zei: 'Weet je waarom de lucht zo grijs en grauw is?' Ik: 'Nou vertel het eens.' 'Omdat al het blauwe in jouw ogen zit.' Ik: 'Eh .. Michel, ik heb groene ogen. Hij: 'Oh' en liep toen weg ..


    -out- Smooth, Michel, very smooth.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kan niemand versieren, lol. Ik maak meestal gewoon grappen & ben droog, maar zo ben ik gewoon.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Zaynholic schreef:
    Laatst kwam een jongen die ik van school ken, naar me toegelopen en zei: 'Weet je waarom de lucht zo grijs en grauw is?' Ik: 'Nou vertel het eens.' 'Omdat al het blauwe in jouw ogen zit.' Ik: 'Eh .. Michel, ik heb groene ogen. Hij: 'Oh' en liep toen weg ..


    Geniaal ;d Hij moet meer research doen naar de ogen van zijn slachtoffer die hij wilt versieren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben niet zo voor dat slijmgedoe... (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Zaynholic schreef:
    Laatst kwam een jongen die ik van school ken, naar me toegelopen en zei: 'Weet je waarom de lucht zo grijs en grauw is?' Ik: 'Nou vertel het eens.' 'Omdat al het blauwe in jouw ogen zit.' Ik: 'Eh .. Michel, ik heb groene ogen. Hij: 'Oh' en liep toen weg ..

    Hahaaaaa de michel toch :P


    Your Butt is Mine!

    Leuke schoenen. Neuken?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vraag gewoon of hij mee wilt met de hond uit te laten. Of hij vraagt het
    Dan gaat het vanzelf en staan we of te knuffelen, of hand in hand gek te doen op straat. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oké. Ik snapte dus serieus de titel van je topic niet. Ik legde het verband niet tussen vrachtwagens en zelfgemaakt en versierd. Ik dacht: 'Of ik heb een hype gemist, óf iemand is heel melig'. Oké... Slim... x'd


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Oké. Ik snapte dus serieus de titel van je topic niet. Ik legde het verband niet tussen vrachtwagens en zelfgemaakt en versierd. Ik dacht: 'Of ik heb een hype gemist, óf iemand is heel melig'. Oké... Slim... x'd

    Haha, had ik dus ook:W We houden het er maar op dat het al laat is :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alastair schreef:
    (...)
    Haha, had ik dus ook:W We houden het er maar op dat het al laat is :')

    Jeej! Ik was niet de enige! :')


    I can't even think straight.

    'Deed 't pijn?'
    'Wat? Toen ik uit de hemel kwam vallen?'
    'Nee, toen je spiegel brak.'
    met een pokerface, of course. (krul)


    Smile and live.