• Omg, ik weet nog dat ik dit vroeger altijd zo geweldig vond, de M-kids.
    En ik zit nu gewoon heel die teksten mee te zingen, gewoon omdat ik het zo grappig vind dit weer terug te horen.
    Dus, wie kent dit ook nog van vroeger? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik. In groep 7 zou ik die met paar andere vriendinnen die dansen.. Maar toen verhuisde ik weer terug ):
    Dus heb ik die liedje paar jaar geleden maar gedaan op de camping (:
    2 jaar daarvoor met een vriendin de funky monkey song.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha. Ik was vroeger ook fan van ze! ;D En ik heb er ook vaak playbackshows mee gedaan haha. Swingen een keer op school. En met turnen deden we de Indianendans. ;X Daarna heb ik het niet meer geluisterd.

    Tot twee jaar geleden ofzo, hadden we pupillenkamp met de voetbal.
    En was er ook een playbackshow. En toen ging ik met allemaal kleine kindjes de Funky Monkey van M-Kids doen.

    Ge-wel-dig haha.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:31 ]


    Tell me about it, stud.

    Oh, ja, fantastisch. Ik was helemaal verslaafd aan M-kids. :')


    Destroy what destroys you.

    Hahaha ja die ken ik. Ik ken alle dansjes nog steeds. Vroeger vier keer in de week oefenen, twee uur lang :P Dan vergeet je het nooit meer (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was helemaal in de ban van de M-kids, ah de nostalgie (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    Omg, dit is nog erger. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ben ik de enige die ze niet kent?(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Wahaha, ik had nog nooit van ze gehoord, maar ik lig nu wel in een deuk door "Ik ben de geest van Halloween.. Ik laat je vreselijke dingen zien!! D:<"
    O, en ook door:
    "We gaan vooruit als een pijl uit een boog en zweven langs een regenboog" _O_

    En bedankt nu heb ik de lyrics van dat liedje in mijn hoofd door allen maar de titel te zien D:. Ik heb serieus dat liedje als héél lang niet gehoord en ken het refein -hoe schrijf je dat?- uit me hoofd D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vluuv schreef:
    Wahaha, ik had nog nooit van ze gehoord, maar ik lig nu wel in een deuk door "Ik ben de geest van Halloween.. Ik laat je vreselijke dingen zien!! D:<"
    O, en ook door:
    "We gaan vooruit als een pijl uit een boog en zweven langs een regenboog" _O_


    Rollende koppen, afgehaakte armen 5 kilo op gerolde darmen ;P
    -die kilo weet ik niet zo zeker.. maar ik heb die liedjes nu gewoon in me hoofd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Er komt een mummie uit de kast gevallen-

    Intresting _O_ *pakt vergroot glas al*


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    -Er komt een mummie uit de kast gevallen-

    Intresting _O_ *pakt vergroot glas al*


    We schrikken ons dood, en krijzen met z'n allen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Rollende koppen, afgehaakte armen 5 kilo op gerolde darmen ;P
    -die kilo weet ik niet zo zeker.. maar ik heb die liedjes nu gewoon in me hoofd-


    Haha, beter dat ik dat vroeger niet kende, dan had ik het echt kapot eng gevonden :'D Ik was ook bang van zo'n liedje van Kinderen voor kinderen! Dat ging over heksen en kattenpis ofzo D: Die cd draaiden ze dan in de klas tijdens het knutselen en steeds als dat liedje kwam ging ik heel subtiel naar de wc om pas weer terug te komen als ik zeker wist dat het weg zou zijn 0-0

    Kijk, dit:


    OMG ZO ENG D: Nee, maar vroeger vond ik het wel echt eng =-=

    Oooh, dat is echt fucking lang geleden. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vluuv schreef:
    (...)

    Haha, beter dat ik dat vroeger niet kende, dan had ik het echt kapot eng gevonden :'D Ik was ook bang van zo'n liedje van Kinderen voor kinderen! Dat ging over heksen en kattenpis ofzo D: Die cd draaiden ze dan in de klas tijdens het knutselen en steeds als dat liedje kwam ging ik heel subtiel naar de wc om pas weer terug te komen als ik zeker wist dat het weg zou zijn 0-0

    OMG ZO ENG D: Nee, maar vroeger vond ik het wel echt eng =-=


    Haha xd ik had dat vroeger echt wel door XD ik had zo iets van; The fck.. cuwl..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you