• De titel zegt het al hihi. Vandaag had ik het assessment gesprek gehad (onderdeel van het examen) en ik ben geslaagd met een dikke goed voor de opleiding pedagogisch medewerker niveau 3. Ik kan mezelf nu officeel een pedagogische medewerker noemen (: 1 maart krijg ik mijn diploma in ontvangst #spannend

    Ik ben nu benieuwd welke opleiding jullie volgen en hoe lang het nog zal duren voordat jullie afgestuurd zijn of zijn jullie al afgestudeerd?

    Ik begin volgende week maandag met pedagogisch werk niveau 4 (dat is dan voor 1 jaar daarna wil ik graag HBO doen)

    Gefeliciteerd!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gefeliciteerd! Mooi nieuws! *O*

    Ikzelf ben al 2x afgestudeerd: in personeelswerk/HRM en in rechtspraktijk.

    Veel succes met niveau 4!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woeh gefeliciteerd! En heel veel succes met niveau 4!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gefeliciteerd...

    XxX


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Gefeliciteerd

    Zelf volg ik de opleiding van Stichting Opleidingen Contractcatering niveau 2. Dat wil ik vervolgen met niveau 3, als het even meezit, maar dat moet ik nog even zien.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:12 ]


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteeerd!
    Ik volg zelf de opleiding Game Artist, nu 3e jaar. De opleiding zelf is 4 jaar.
    Heb al de helft van mijn examens gehad, ik loop nu stage. ik hoop dat alles goed gaat komen (:
    Tot nu toe gaat alles goed gelukkig

    Gefeliciteerd!
    Ik volg de opleiding secretaresse en ik zit nu in mijn 2e jaar, de opleiding duurt 3 jaar.
    Nu weer 5 dagen naar school, had eerst een half jaar stage en ging ik 1 dag naar school.

    Gefeliciteerd!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!!!


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!

    Zelf doe ik nog vmbo 3, maar ik wil na vmbo 4 nog 2 jaar havo doen en of dan naar opleiding Geschiedenis of nog 2 jaar vwo en daarna Rechten studeren :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dankjewel allemaal!! Jullie nog harstikke veel succes!! Ik geloof in elk van jullie <3

    Gefeliciteerd!

    Ik zit nu in m'n tweede jaar Verpleegkunde (hbo), maar doe op het moment mijn stage van vorig jaar cause I fucked shit up. Dus voor mij duurt het nog drie jaar voordat ik afstudeer


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*

    Ik doe nu een bachelor taalwetenschap aan de universiteit. Het is in totaal drie jaar en ik zit midden in het tweede, dus ik ben al halverwege. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel toevallig doe ik dezelfde opleiding als jou :)
    Gefeliciteerd!
    Heb je voor mij toevallig tips voor mijn assessment?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Aaah ik doe nu 6VWO en ik kan niet wachten tot ik Scheikunde kan studeren!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh