• In Zwarte Inkt en Witte Wijn draait het verhaal om schrijfster Ame, die op het punt staat om te trouwen met Mitchell, maar dan een zeer aantrekkelijk aanbod krijgt van haar ex Nolan. Naast deze drie personages spelen ook haar vriendinnen Jo en Maddy een belangrijke rol. Met al die personages zal je je heus wel eens afgevraagd hebben: op welk personage zou ik nou eigenlijk lijken? Nou, dat kan je nu hier uittesten!

    Je hoeft niet speciaal de story te kennen om de quiz te doen, het is natuurlijk ook gewoon leuk om te zien op wat voor een iemand je zou kunnen lijken. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen mannelijk en vrouwelijk bij de quiz, je kan dus net zo goed een man zijn terwijl je zelf vrouwelijk bent.

    Wie ben jij uit Zwarte Inkt en Witte Wijn?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 11:40 ]


    “Love is a contradiction.”

    Oké, ik ga mezelf er aan wagen om je verhaal te lezen! (: Ik had trouwens Ame. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maddy, ik herken mezelf er inderdaad in. Ik zal wel even een kijkje nemen bij je story, overigens. Het klinkt erg interessant (:


    Let it come and let it be

    Mags schreef:
    Oké, ik ga mezelf er aan wagen om je verhaal te lezen! (: Ik had trouwens Ame. x

    Thank you, veel plezier alvast dan! En wat leuk, ik had ook Ame, ik denk dat de meesten daar wel op uit zullen komen :3
    Combustible schreef:
    Maddy, ik herken mezelf er inderdaad in. Ik zal wel even een kijkje nemen bij je story, overigens. Het klinkt erg interessant (:

    Wat leuk dat de uitslag goed klopt en dankjewel, ik hoop dat de story je zal bevallen =D


    “Love is a contradiction.”

    Mitchell, hahaha :3


    26 - 02 - '16

    Ame. :Y) Klopt precies, haha.

    Ik ga even bij je verhaal kijken, het klinkt leuk. :]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 12:33 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    HEAVYMETAL schreef:
    Mitchell, hahaha :3

    Yay, eindelijk een Mitchell! Die heb ik namelijk nog niet zoveel gezien, leuk!

    Chroniqueur schreef:
    Ame. :Y) Klopt precies, haha.

    Ik ga even bij je verhaal kijken, het klinkt leuk. :]

    Weer een Ame, hihi. En dankjewel, veel plezier vast!


    “Love is a contradiction.”