• In de zomervakantie, van het vierde jaar van het i]Invullen= Schoolnaam[/i HAVO, gaan de leerlingen voor één week naar i]Invullen= hoofdstad[/i. Voor een kunstopleiding, ieder een eigen kant.
    Vier meiden, uit de zelfde klas, als spreken ze elkaar bijna nooit. In deze vakantie worden ze betere vrienden dan ooit. Ondanks dat één van de meiden de ander niet mocht.
    Ze komen, onverwacht, in het zelfde huis te wonen. Gaan met z'n vieren i]=Hoofdstad[/i verkennen en houden er een goede vriendschap aan over.


    Wie wil er hier aan mee schrijven?
    Ik zoek drie mensen, die graag schrijven, zelf ideeën kunnen toevoegen, die creatief zijn (:
    Dan vraag ik ook nog, om je eigen personage in te vullen.

    Volledige naam:
    Naam:
    Achternaam:
    Geboorte datum + leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: Geen beroemde personen
    Opleiding :
    Welke hoofdstad:



    Mijn personage
    Volledige naam: -
    Naam: Femke
    Achternaam: Martens
    Geboorte datum + leeftijd: Zestien jaar, geboren op 24 november.
    Karakter: Femke is een vrolijk meisje, dat veel om andere geeft. Ze heeft het beste met anderen voor, zolang ze ook maar aan zichzelf kan blijven denken.
    Ze krijgt vaak te horen dat ze een sympathiek meisje is.
    Opleiding i]Kunst[/i: Tekenen. -Schrijven-
    Uiterlijk:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:34 ]


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: -
    Naam: Anna
    Achternaam: Heuving
    Geboorte datum + leeftijd: 16, geboren op 29 Februari
    Karakter: Anna is lief en zorgzaam, ze is graag in voor een grap en is een familiepersoon. Anna heeft veel ambitie en had vroeger grote praat over een muziekopleiding, wat uiteindelijk dus gelukt is.
    Uiterlijk: Lang rood-bruin haar, bruine ogen, onwijs lichte huid.


    Opleiding : Muziektherapie
    Welke hoofdstad: London of NYC.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:37 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Volledige naam: Rosanne
    Naam: Rose
    Achternaam: de Jong
    Geboorte datum + leeftijd: Bijna zestien. 13 februari
    Karakter: Ze verbergt haar onzekerheid onder een bitchy laag. Ze kan bot uitvallen en houdt mensen op afstand. Maar ze springt in het vuur voor diegene die haar lief zijn.
    Uiterlijk:


    Opleiding : Schilderen
    Welke hoofdstad: Paris

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:33 ]

    Naam: Freya
    Achternaam: Persyn
    Geboorte datum + leeftijd: 17/08, ik ben 15 jaar
    Karakter: Ze is vriendelijk en een beetje verlegen, maar wie haar echt kent, vindt haar knettergek, ze loopt constant met haar hoofd in de wolken, nadenkend over haar verhalen. Ze is compleet geöbsedeerd door Londen en verslaafd aan Engels. Ze heeft geen problemen met stilte en slaapt het liefst tijdens de schooluren, ze is een slaapkop.
    Uiterlijk: Geen beroemde personen


    Opleiding: schrijven (ik ben niet erg creatief op zowat alle andere vlakken)
    Welke hoofdstad: Londen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:31 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Naam: Emma
    Achternaam: Johnson
    Geboorte datum + leeftijd: 16, geboren op 7 oktober
    Karakter: Emma is een gek, hyperactief meisje maar als het er op aankomt kan ze ook erg rustig & zorgzaam zijn. Ze geeft veel om haar vriendinnen en heeft alles voor ze over. Ze vind het ook niet erg wat andere mensen over haar vinden, dat komt vooral door haar gedurfde kledingstijl.
    Uiterlijk:


    Opleiding : Fotografie
    Welke hoofdstad: Londen of New york.


    Stay Strong Darling

    ik doe wel mee, info volgt later moet nog wat voor school doen blehh ;s xx

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:42 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Volledige naam: abbigail lucy wright
    Naam: abbigail
    Achternaam: wright
    Geboorte datum + leeftijd: 15 juli, 17 jaar
    Karakter: abbigail is een verlegen persoon, daardoor heeft ze niet veel vriendinnen.Maar voor de vriendinnen die ze heeft is ze de beste persoon die je je kan wensen; vriendelijk, sympatiek, ze geeft je raad en veroordeeld je nooit zonder eerst jou kant van het verhaal te horen. Waar ze een ontzettende hekel aan heeft zijn bad boys, daar kan ze echt niet tegen. Ook houd ze erg veel van schrijven, ze uit haar gevoelens in liedjes. Maar ze schrijft ook veel verhalen. Verder heeft ze een zwak voor mooie tattoes, niet van die grote, maar kleintjes met een mooie betekenis.

    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/21572827

    ze heeft donkerbruin/zwart haar& bruine ogen. ook is ze vrij lang; 1.80 meter.
    Opleiding : als het kan journalistiek, anders iets anders wat ik nog weet
    Welke hoofdstad: londen.

    xo

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:51 ]


    dare to dream, and never say never

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:04 ]

    Volledige naam: Colbie Anna Twain
    Naam: Colbie
    Achternaam: Twain
    Geboorte datum + leeftijd: 16 jaar, geboren op 26 oktober 1995
    Karakter: Colbie had nooit problemen met vrienden maken, tot haar beste vriendin op jonge leeftijd overleed. Sindsdien is ze graag op zichzelf. Ze is knap, maar is niet altijd even handig op sociaal gebied, en zeker met jongens kan ze heel klunzig zijn. Colbie is ook een echte dromer. Met gemak kan ze de hele dag in haar eigen droomwereld leven. Ook houd ze erg van fotograferen; haar camera gaat altijd overla mee naar toe. Een zwakke kant van Colbie is, dat ze haar ogen sluit voor de problemen in haar leven. Ze doet er alles aan om ze te ontwijken en er niet mee geconfronteerd te worden.
    Uiterlijk:


    Opleiding: Fotografie
    Welke hoofdstad: Londen of New York

    (die van Solace was eigenlijk van mij, ik zat perongelijk op het verkeerde account)

    xxx


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Volledige naam: Stephanie Marit Bosch
    Naam: Stephanie
    Achternaam: Bosch
    Geboorte datum + leeftijd: 17, geboren op 1 januari 1995
    Karakter: Stephanie is altijd al een beetje het buitenbeentje geweest. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk, omdat ze een 'ginger' is. Ze denkt dat niemand haar mag en kan zich hierdoor moeilijk binden. Ze is een ontzettende dromer en heeft een hele wereld naast dat van haarzelf. Er is moeilijk hoogte van Stephanie te krijgen, want ze doet zich anders voor dan ze is. Ze komt zelfverzekerd over, maar is het tegenovergestelde. Ze is eigenlijk heel erg verlegen en bang om te falen. Stephanie heeft haar creatieve kant ontdekt toen ze in groep 3 zat en het is nu haar manier om zich af te sluiten van de rest van de wereld.
    Uiterlijk:


    Opleiding : Klassiek tekenen en beeldhouwen
    Welke hoofdstad: Londen

    xoxo'
    P.S : Leuk idee ; -)


    Tell me about it, stud.

    CrumbCake schreef:
    Naam: Freya
    Achternaam: Persyn
    Geboorte datum + leeftijd: 17/08, ik ben 15 jaar
    Karakter: Ze is vriendelijk en een beetje verlegen, maar wie haar echt kent, vindt haar knettergek, ze loopt constant met haar hoofd in de wolken, nadenkend over haar verhalen. Ze is compleet geöbsedeerd door Londen en verslaafd aan Engels. Ze heeft geen problemen met stilte en slaapt het liefst tijdens de schooluren, ze is een slaapkop.
    Uiterlijk: Geen beroemde personen


    Opleiding: schrijven (ik ben niet erg creatief op zowat alle andere vlakken)
    Welke hoofdstad: Londen


    Hoe ga je eigenlijk beöordelen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    (...)

    Hoe ga je eigenlijk beöordelen?


    Op je schrijfstijl, bij je stories. Maar ik heb er al drie gekozen, als zij het willen/kunnen/goed vinden.

    Thankful, x'Desire & Locomatic sprongen er boven uit ;D
    xx

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:42 ]


    ' Nyctophilia '

    Yay ;p

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:51 ]

    Hahaa!

    Mag hier een slotje op? (A)


    ' Nyctophilia '

    Lijkt me super!! Beetje laat, maar ik hoop dat je me een kans wilt geven! <3

    Volledige naam: Madelyne Amy Cooper
    Naam: Maddy
    Achternaam: Cooper
    Geboorte datum + leeftijd: 18, geboren op 8 juli 1993
    Karakter: Dromerig, intelligent, perfectionistisch en creatief
    Uiterlijk:


    Opleiding : Afgestudeerd aan de HAVO
    Welke hoofdstad: New York City


    I was an angel living in the garden of evil