• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Hoe zijn jullie op ons geweldige schooltje belandt?' hoor ik iemand vragen. Ik zie zo snel niet wie het heeft gevraagd. 'Ik kwam hier door een verhuizing' zeg ik maar in het algemeen. 'Jij toch ook Heidi?' zeg ik en ik prik haar in haar zij.

    Heidi
    Ik grinnik. 'Dat is waar. Ik ken Quincy al heel lang'


    26 - 02 - '16

    Lilly
    'verhuizing' zeg ik zacht. Bijna iedereen hier volgens mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Lachend loop ik naar Lilly toe.
    "Hi Lilly!" roep ik blij.
    Ik weet niet wat er vandaag met mij is maar ik vind het prettig. Mijn dag kan niet meer kapot!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Mary ook en ik ook," zeg ik glimlachend.
    Dan zie ik Michael en Donna naar buiten komen. Ik zwaai even en wenk hen naar ons.
    "Sorry," fluister ik in Mary's oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik kijk omhoog. NIet in staat boos te doen in het bijzijn van Heidi. 'hOi donna' zeg ik terug. Ik kijk even naar Heidi. Ze had een mooie zwarte bril en blonde haaren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Don praat maar een andere keer met Lilly." zeg ik als ik Charlotte zie wenken.
    Donna luistert braaf en we lopen naar Charlotte toe.
    "Hi!" roept Donna vrolijk.
    Ik geef Charlotte een zoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Met naar buiten gaan bedoelde ik eigelijk niet naar andere, maarja. Ik loop naar een bankje een paar meter van ze vandaan en ga zitten. Zo k*t dat ik mijn mobiel ben vergeten mee te nemen toen we weggingen vanuit mijn huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik zit ook bij char enz. ga zo choco drinken miss. kom ik nog op ipad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik wend mijn blik af wanneer hij haar kust. Hoe zou hij reageren als hij wist wat we 5 minuten geleden aan het doen waren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik glimlach even naar Donna en geniet van Michael's kus maar voel me meteen erna schuldig tegenover Mary, ondanks dat ik duidelijk geweest was.
    "Vind je het erg als ik vanavond bij Mary overnacht?" vraag ik glimlachend.
    God, hoe moet ik dit ooit oplossen?
    Ik grijns wanneer er een idee in me opkomt, maar probeer het meteen weer uit mijn hoofd te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik zie kyle opstaan. Ik sta ook op en loop achter hem aan. 'alles goed'' vraag ik terwijl ik naar Heidi blijf staren. Ze is echt knapxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik kijk toe hoe Kyle een eindje verder alleen op een bankje gaat zitten.
    "Hé asociale droogkloot, maak dat je hier bent," roep ik hem lachend toe.
    Ik sla op een stukje vloer naast me.
    "Zijn jullie-?" vraag ik aan Heidi en Quincy terwijl ik mijn wijsvingers naar elkaar breng.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ja." Zeg ik en glimlach licht. Nee natuurlijk niet... "En met jou?" Vraag ik als ze naast me komt zitten.
    Ik kijk lachend naar Irial. En stek mijn tong uit.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heidi
    Ik zie dat er een meisje en een jongen bij ons zijn gaan staan. 'Hoi' zeg ik verlegen. Ik merk dat Quincy een beetje in mijn zij zit te prikken. Ik lach zachtjes.

    Quincy
    Ik prik in een beetje in Heidi's zij. Ze lacht. 'Dat meisje is Donna en die jongen.. weet ik eigenlijk niet' zeg ik tegen Heidi. 'Weet ik niet' zeg ik lachend tegen Irial.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:26 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    'Jep' zeg ik zacht zonder mijn blik af te wenden. Ik hoor irials vraag en ik bereid me voor op het antwoord


    Change is for weirdos ~ Niall Horan