• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Eindelijk ben ik weer beter. Ik loop vrolijk naar school. Ook al is school allang al begonnen. Ik sta even stil bij het schoolplein, want ik zie dat bijna iedereen buiten zit. Ik loop het plein op en ik groet een paar vrienden. Dan loop ik naar de kluisjes, en ik leg er een paar boeken in.

    Kyle

    "Beloof je dat?" Vraagt hij lachend. "Kan niks belofen." Grinnik ik, hij slaat even op mijn kont en zet me dan neer. "Ho waar is iedereen?" Vraagt hij verbaast, ik sta er ook verbaast van te kijken. "Dan gaan wij ook." Lach ik en wil hem meetrekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik knik begrijpend.
    "Ik snap Mary wel." zeg ik zachtjes.
    "En over Michael. Hij is echt verliefd op je. Anders was hij denet toch niet zo boos? Snap je dat niet?"
    Ik laat Charlotte los.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ oh ja guys btw et is uit tussen Amy en Aiden. Omdat Aiden zolang ziek was, had Amy het uit gemaakt : )]

    [moet zo gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik verdween in gedachtes terwijl ik naar heidi bleef staren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik merk dat ik genegeerd word en loop zonder iets te zeggen weer naar buiten. Ik ga naast Quincy, die een appel eet, op het bankje zitten en begin ook iets te eten. Ik kijk even fronsend naar mijn arm waar een pijnlijke steek doorheen gaat. Ik krijg het gevoel dat er iemand naar me kijkt. Ik zie een meisje op het gras zitten, ze staart me aan. Het lijkt net of ze dwars door me heen kijkt. Ik glimlach naar haar.

    Quincy
    Ik merk dat Heidi weer naast me zit. 'Wat was er?' vraag ik als ik een stukje appel heb doorgeslikt. 'Ik weet het niet' zegt Heidi. Ze kijkt me peinzend aan. 'Ze negeerden me' Ze nam een hap van haar boterham en ik een hap uit mijn appel.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:14 ]


    26 - 02 - '16

    Mary

    Wanneer de laatste noot is weggestorven kijk ik rond of ik die gitaar van gisteren nog vind. Ik heb geluk, en zet me op een stoel. Ik begin Giving you up te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Toen heidi tegen over me zat met quicy had ik iet door dat ik haar starend volgde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden



    Als ik klaar ben bij mijn kluisje zie ik Amy. ''Hey Amy ik ben er weer'' zeg ik vrolijk. ''Oh hey Aiden! gelukkig het werd al saai'' zegt ze lachend. Het is dan mischien uit, maar we zijn nog wel beste vrienden.

    Lilly
    Toen ze naar me glimlachte werd ik ovrrspoeld door geluk. Ik glimlachte schaapachtig terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Dan gaan wij ook," zegt Kyle waarop hij me achter zich aantrekt.
    Ik laat hem doen.
    "Waar gaan we heen?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik mijn ogen over zijn rug laat glijden.

    Charlotte

    "En over Michael. Hij is echt verliefd op je. Anders was hij denet toch niet zo boos? Snap je dat niet?"
    Met grote ogen kijk ik Donna aan.
    "Geloof me, hij is niet verliefd op me. Hij zegt zelf dat hij geen relatie wil. En ik weet niet of ik wel- Hij is leuk, en lief en grappig maar door wat hij zei hoopte ik er eigenlijk helemaal niet op."
    Ik weet mezelf toch ook altijd in de shit te werken.
    Way to go Suavez!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [om half moet ik stoppen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik begin te lachen.
    "Schat geloof me. Michael is niet zomaar van de sex. Hij liegt."
    Ik draai me om en loop de toiletten uit. Bij de kluisjes zie ik Aiden staan.
    "Aiden" roep ik blij.
    "Je bent weer beter!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy

    ''Hey ik wil dat je dit tegen niemand verteld'' zeg ik, en ik trek Aiden naar mij toe. ''Volgens mij hebben Kyle en Irial iets'' zeg ik met grote ogen.

    Aiden


    ''Wat!?'' zeg ik verbaasd en geschokt. ''Dat is zo vet!. Ze passen mega goed bij elkaar'' zeg ik enthousiast.