• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik weet het niet," zegt Quincy.
    Ik kijk hem even vreemd aan maar lach dan even.
    Dan zie ik Kyle zijn tong naar me uitsteken.
    "Moet ik je soms komen halen?!" roep ik hem opnieuw lachend toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Een beetje opgelucht door het antwoord zucht ik uit. Ik bekeek Heidi nog eens goed. Had ze een tattoo op haar arm??? Ik was lbij dat ze het niet echt merkte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Moet ik je soms komen halen?!" Roept hij lachend naar me. "Kom maar op!" Zeg ik lachend terug, ik ga zo zitten dat ik weg kan rennen als hij naar me toe komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Kom maar op!" antwoord Kyle lachend.
    Ik zie dat hij zich schrap zet om weg te rennen. Heel rustig ga ik opstaan en veeg de vuilte van mijn broek. Grijnzend kijk ik op naar hem.
    "Ren," zeg ik zonder geluid.
    Ik zet een sprintje in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik probeer Michael niet te doordringend kijken terwijl ik ook wacht op antwoord op Charlie's vraag. Ze is toch vrij om te gaan en te staan waar ze wilt? Ik rol even mijn ogen, en probeer niet te laten zien hoe geirriteerd ik ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    Ik buk even om mijn schooltas te pakken. Ik heb best wel dorst. Ik pak een pakje drinken en drink het in grote slokken op.

    Quincy
    Heidi bukt even om iets te pakken. 'PFFFFF!!!' imiteer ik haar. Ze neemt een slokje van haar drinken ik kietel haar. Ineens proest ze de helft van haar drinken uit. We schieten beiden in de lach.


    26 - 02 - '16

    [ hey guys mag ik een samenvatting? =)]

    Michael
    "Waarom?" vraag ik aan Charlotte.
    "Is het niet goed bij mij?"
    Ik laat haar los en ga weer naast Donna staan.
    "Doe ik iets verkeerd?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik spring op als Irial op me af komt rennen, zo snel als ik kan ren ik weg. Ik kijk achterom en zie dat Irial me bijna inhaalt, zo snel ben ik namelijk niet. Ik begin te lachen. "Niet zo snel!" Zeg ik lachend en probeer nog sneller te rennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lIlly
    Ik besluit om weer op mijn jas te gaan zitten. Ik ga richting CHar zitten want Quiczy en Heidi hebben veel lol. Nog nooit had ik me zo verliefd gevoeld jawel 1x eerder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga. miss kom ik zometeen nog even op ipad maar reeageer ik slomer]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik geef Mary een por met mijn elleboog wanneer ik haar vanuit mijn ooghoeken met haar ogen zie rollen.
    "Waarom?" vraagt Michael dan. "Is het niet goed bij mij?"
    Hij draait zich om en gaat weer bij Donna staan. Ik spring recht en sla mijn armen om zijn middel.
    "Het is perfect bij jou," fluister ik tegen zijn rug aan. "Ze is gewoon een vriendin waar ik al heel lang niks leuks mee kunnen doen heb. Morgen ben ik helemaal de jouwe. Zo vaak als je wilt," zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Mijn mond valt open van verbazing omwille zijn antwoord.
    "Dat hij je een leiband aandoet en aan de ketting legt," mompel ik zacht zodat niemand het kan horen.
    Geambeteerd sla ik mijn armen over elkaar heen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy


    Ik loop naar buiten, en ik in het gras zitten, genietend van de buiten lucht. Als ik het veldje en het schoolplein rond kijk zie ik Irial achter Kyle aan rennen. Ik moet in mezelf lachen, die twee zijn zo leuk samen. En ik pak mijn eten en mijn drinken en ik begin te lunchen.

    Quincy
    Grijnzend prik ik haar nog een keer in haar zij. Ze lacht. Ik begin haar te kietelen, het pakje dat inmiddels leeg is, laat ze uit haar handen vallen en ze valt van mijn schoot op de grond. 'Au' zegt ze droogjes. Even zet ze een droog gezicht op, maar vervolgens schiet ze in de lach.

    Heidi
    Quincy prikt me nog een paar keer in mijn zij. 'Kappen Quince!' zeg ik bijna onhoorbaar. Ik laat mijn, inmiddels lege, pakje uit mijn handen vallen. Voor ik het weet val ik van zijn schoot op de grond. 'Au' zeg ik op een manier die best wel droog klinkt. Even later schiet ik in de lach en rol ik lachend over de grond. Quincy kijkt me even scheef aan en schatert het vervolgens ook uit van het lachen.


    26 - 02 - '16