• nog leuke story's. Ik zoek graag twilight, glee, onbekende personen, drama, romantiek of hongerspelen (hiervan lees ik er al best wat) Ik lees absoluut geen: jb, one direction, tokio hotel of iets vaags.
    Wat hier niet bij staat mag je dumpen. BIj alles neem ik een kijkje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb een hongerspelen verhaal. ^^

    Patch me up; staat op mn profiel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb een glee verhaal
    music is my life


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    ik heb een glee verhaal
    music is my life
    die lees ik al:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”


    A Hunger Games story by Eledhel.

    "Vierentwintig tributen, maar slechts twee krijgen alle aandacht: Katniss en Peeta. Verblind door hun verliefdheid, maar wij weten wel beter. Het is tijd om de aandacht terug te krijgen.



    ~Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~Thresh/Foxface.
    ~Hunger Games fanfic.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    MisPattinson schreef:
    (...)die lees ik al:X

    oeps, sorry. bedankt dat je hem al leest


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen



    Sjiriki returns after the battle
    http://horrorfanzine.com/wp-content/uploads/2011/08/insidious_movie_2010_08.jpg


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb wel wat onbekende personen. (:
    Ladies, Bugs & Ladybugs & Klaprozen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:44 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    http://www.quizlet.nl/stories/73008/in-a-vampire-world-vampire-knight/

    Vampire knight story gaat over romantiek en avontuur.




    Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.



    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin. Maar het is al best wel veel, ik hoop dat mensen het gaan lezen!!

    Btw ik weet niet of alles in deze post werkt (foto, link etc.) ik ben redelijk nieuw en moet nog een beetje alles uitvogelen :$


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12



    Sharon Kyara Van 't Haegh - 15 jaar
    Tyrell Oliver McCartney - 17 jaar


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..

    --×--



    26 - 02 - '16

    Ik heb een voetbal verhaal!


    Firm believer of all that is magic