• nog leuke story's. Ik zoek graag twilight, glee, onbekende personen, drama, romantiek of hongerspelen (hiervan lees ik er al best wat) Ik lees absoluut geen: jb, one direction, tokio hotel of iets vaags.
    Wat hier niet bij staat mag je dumpen. BIj alles neem ik een kijkje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Euhm,dit hoort bij ondebkende personen en romantiek komt er ook in voor

    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

    http://www.quizlet.nl/stories/74160/the-story-of-jessica-mae-campbell/

    Lees het en ervaar zelf waar het verhaal over gaat!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.




    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.



    Hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een paar korte verhaaltjes die al afgelopen zijn de een zonder artiest de een met, maar je kan ze allemaal lezen alsof het Jan en alleman is. Daarnaast is dit wel een heel mooi verhaal:

    Alex en Amélie zijn twee geliefden die na lange tijd met elkaar door gebracht te hebben afscheid van elkaar moeten nemen. Ze besluiten om de dagdagelijkse sms’jes en e-mails te vervangen door iets dat veel persoonlijker is; ze komen op het idee om elkaar brieven te schrijven. Amélie vertelt Alex over de dagelijkse sleur terwijl Alex Amélie entertaint met verhalen over het leven op tour.


    Trailer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik heb een Quil Ateara verhaal (niet met Claire), ik zou zeggen: neem een kijkje op mijn profiel :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Twilight fanfic

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Onbekende personen ~

    Lovely
    Douglas (Beter bekend als Doug) en Lily (ook wel Lils genoemd) hebben een groot geheim. Naast dat ze broer en zus zijn, hebben ze ook nog gevoelens die niet gepast zijn. Het gaat dieper en verder dan doodgewone broer en zus liefde. Zouden ze hun eigen angst overwinnen en het elkaar durven vertellen?


    Live life limitless.

    Twijfels
    Over 6 tieners op een middelbare school, elk met hun eigen problemen. Bewust of onbewust helpen ze elkaar. Zal het hen lukken alles weer op orde te krijgen? En, zullen er vriendschappen of zelfs liefdesrelaties ontstaan?

    Ik hoop dat je het wat vindt!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!