• florreke en ik maken samen een Tupertstory, en we hebben natuurlijk een cover nodig. Dit is de verhaallijn:

    Na de HP-opnames worden Tom Felton en Rupert Grint nog betere vrienden dan dat ze eerst waren en ze spelen beiden mee in een film van Tim Burton. Tijdens de opnames ontdekt Tom dat hij toch wat meer voelt voor Rupert dan hij had gedacht, maar hij heeft ook al wat met zijn vriendin Jade Olivia. Wat nu?


    Wie van jullie zou hier een goede cover bij kunnen maken? Het liefste een plaatje van Rupert en Tom, misschien nog iets op de achtergrond zoals een stad ofzo, iets romantisch :]

    btw, de titel is; "the moment he realized".

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:06 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    "The moment he realized" is de titel


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Oh, dat was ik even vergeten :'D Iemand, misschien?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kan wat proberen...


    El Diablo.

    Kan je ons plaatjes geven? Dan duurt het minder lang dan wanneer we die zelf nog moeten gaan zoeken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein



    Best slecht:$


    El Diablo.

    Ik ga wel maken (:



    De link


    ' Nyctophilia '

    Dank jullie wel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John