• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Randomness schreef:
    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Het meisje was inderdaad Aimee. Ze ging weer naar beneden en kwam terug met nog een koffer. Dit herhaalde ze nog een keer. Ik had inmiddels de oortjes van mijn iPod in mijn oren en scrollde door de liedjes. Ik koos uiteindelijk voor Basket Case van Green Day.
    'Waar luister je naar?' vroeg Aimee terwijl ze een poster met een punaise vast probeerde te maken aan de muur.
    'Green Day, ken je die?'
    'Ja, dûh!' zei ze. Ze liet de poster los, en die viel meteen op het bed.
    Ik begon ook maar uit te pakken.
    'Wat is jou gave?' vroeg Aimee terwijl ze al haar kleren in de kast probeerde te proppen.
    'Ik zie aura's en kan healen.'
    'Gaaf! Welke kleur is mijn aura?' vroeg ze enthousiast.
    Ik keek haar aan. 'Een beetje oranje-geel met een rode wolk.'
    'Wat betekent dat?' vroeg ze.
    Ik begon in een van mijn koffers te graaien en haalde een boekje eruit. Ik begon erin te bladeren.
    'Oranje-geel betekent: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid. Een rode wolk: irritatie of hoofdpijn.'
    'Wauw, het klopt grotendeels wel. Ik heb ook een beetje hoofdpijn. Kun je dat healen?' vroeg ze lachend.
    'Tuurlijk, simpel.' Ik concentreerde me en stuurde een soort van radio golven door. Ze zorgen dat de pijn wegtrekt, maar als je een wond hebt, gaat die niet meteen dicht. Het is tenslotte geen magie. Ik noemde die golven "smileys" omdat het vaak ook mensen gelukkiger maakte.
    'Het word al iets minder,' zei Aimee.
    'Mooi,' zei ik. 'Maar het werkt niet meteen.'
    'Nou, alles is in mijn kast gepropt,' zuchtte Aimee.
    'Nu ik nog,' zuchtte ik.


    [ je bent net te laat :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Ik loop verder en zie mijn spiegelbeeld in een raam, ik knijp mijn ogen dicht en mijn haar is opeens lichtblond in plaats van bruin. 'Je kunt maar beter een goede eerste indruk maken.' denk ik, en ik loop verder.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste

    'Mijn naam is trouwens Vince.' zegt de jongen terwijl hij naar de deur loopt. Ik glimlach naar hem, 'Aimee, en bedankt dat je wil helpen. Dat ding is gewoon té zwaar,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ je bent net te laat :p]


    DAMMIT. :"d
    dat jij nu maar snel verder schrijft (;

    Iral ~ Verleidingskracht

    Ik ga kamer 1 binnen en zie een jongen van mijn leeftijd zitten. Ik begroet hem met een knikje en begin dan mijn koffer uit te pakken.

    Luel ~ Telekinese

    Mijn kamer wordt mij verteld en ik loop naar boven. Daar zoek ik kamer 5 en ga naar binnen. Mijn tas gooi ik op bed, die pak ik later wel uit. Gelijk ga ik weer naar buiten, naar het halletje. Daar zie ik een meisje (Aimee) met een jongen (Vince) praten, allebei ongeveer van mijn leeftijd.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:08 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Zou Luel bij Stephen op een kamer zou zitten? Dat hadden we toch afgesproken of niet..?]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:13 ]

    SomeMusic schreef:
    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet merkte dat er een meisje binnen kwam. Mijn gezicht klaarde op. Er waren meisje, een groot pluspunt. Ze zag er vermoed uit. Ik sprong meteen op en was direct weer actief en fit. Daar kon iemand die ADHD aan had niks aan doen. "Wil je mij misschien helpen met mijn koffer?" Vroeg ze. "Natuurlijk!" Zei ik met een vriendelijke grijns. Ik liep achter haar aan naar de trap. "Heb je zo'n zware koffer?" Vroeg ik plagerig, op een aardige toon. "Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ik erachter aan. Met gemak tilde ik de koffer op en nam hem mee naar boven. "Welke kamer?"

    Oeps... Vince was je voor...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex~transformatie.
    Ik loop verder door de gang en ik zie 2 mensen staan (Aimee en Vince) en even verderop een andere jongen (Luel) 'Hoi' zeg ik vriendelijk en ik loop naar mijn kamer.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Voelen/Veranderen

    Ik glimlach terug naar haar. 'Oh, ik help graag anderen.'zeg ik en zet vast een paar stappen naar de trap. Dan kijk ik weer naar achter kijken of ze volgt.


    I only miss you when I'm breathing

    SomeMusic schreef:
    [Luel bij Stephen op een kamer zou zitten?

    Heeft Scotch niet gedaan...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ja, dat weet ik.. Maar zou jij het willen of laat je het liever zo?]

    SomeMusic schreef:
    [Ja, dat weet ik.. Maar zou jij het willen of laat je het liever zo?]

    Dan laten we het wel zo, iets handiger, anders moeten we weer vanalles wijzigen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste

    Vince kijkt achterom of ik hem volg en ik loop snel achter hem aan. 'Dus...' zeg ik terwijl we de trap aflopen, 'waarom ben jij hier heen gestuurd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet merkte dat er een jongen binnen kwam. Het zou Iral wel zijn. Hij begroette mij met een simpele knik. "Hoi." Zei ik vriendelijk en volgde zijn voorbeeld. Ik pakte mijn koffer, liet hem voor de kast zakken en legde mijn kleding erin. Het zou nog wat worden, volgens mij was deze jongen verlegen, een schild waar je doorheen moest prikken. Helaas, zoals altijd ontving in zijn stemming en alles wat hij dacht.

    Alex~transformatie
    Ik gooi mijn tas tegen m'n kast en ga op m'n bed liggen 'Lekkere bedden' denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.